عمومی

معرفی سایت چت روم

 

در اینجا چت رومی رو میخوام بهتون معرفی کنم که اگه رفتین داخلش حتی برای سرک کشیدن موندنی خواهید شد. حالا میپرسید کدوم چت روم این ویژگی رو داره؟ ایناز چت و شلوغ چت و شیراز چت جزو معدود چت روم های معروف توی زمینه چت و چت روم فارسی هست که شما ممکنه اگه یکبار برید داخلش به طور حتمی دفعات دیگری هم تکرار خواهید کرد. چت روم شیک همیشه و به صورت 24 ساعته توسط ناظرین کنترل میشه و سعی شده تا کاربران دغدغه جز چت کردن در اونجا نداشته باشن ولی در سالهای اخیر  نازی چت هم مانند بقیه چت رومها شامل کم لطفی مسئولان محترم فیلترینگ شده و بخاطر فیلتر شدن های مکرر با ادرس های مختلف دچار مشکلات زیادی شده و این امر به چالش بزرگی برای مدیران این سایت تبدیل شده. متاسفانه هم دلیل قانع کننده هم برای این امر توسط دست اندرکاران سامانه فیلتری ارائه نمیشه و فقط بخاطر یک قانون یا بخشنامه مبادرت به اینکار میکنند.در صورتی که با بها دادن به چت روم های داخلی نه تنها میتوان از رونق دیگر شبکه های اجتماعی خارجی کاست بلکه اتفاقات چت رومی در بستر سرورهای داخلی خواهد بود که هم امنیت کاربران بالا میره هم در صورت تخلف قابل ملاحضه میتوان این امر رو پیگیری کرد.از نظر مدیران پرشین چت ساماندهی چت روم ها و مجوز فعالیت آنها نه تنها شامل موارد بالا میشه بلکه این امر میتواند به نوعی باعث یه مدل درامد زایی هم برای دولت و هم برای صاحبان این سایتها میشه که همه این موارد به بومی کردن شبکه های اجتماعی و اعتماد مردم به این شبکه هارو باعث خواهد شد.لذا شاید وقت ان باشد که مسئولان محترم نگاه جدیتری به این امر داشته باشند و این را مدنظر قرار دهند که سایتها و شبکه های بومی راه نفوذ بقیه شبکه های خارجی رو کم میکنند هم موجبات برخی از درامدها و تجارت مجازی رو فراهم میارند.

چت روم های فارسی قوانینی دارن و اینجوری نیست ک داخل هر چت روم هر جور و به دلخواه چت کنی. در اینجا به برخی از قوانین نازی چت میپردازیم.

این مطلب را هم بخوانید :   برای فشار خون بالا چی بخوریم؟ [آپدیت 2023]

 

هر کاربری میتواند بعد از عضویت توی عمومی چت روم همراه با بقیه چت کنه ولی حق توهین به افراد و شخصیتها و همچنین ادیان را ندارد.

 

در پرشین چت بصورت دائمی و توسط ناظران سایت عمومی تحت نظر است تا همه در کمال ارامش به کپ و گفتگو بپردازند.

 

چت توی پی وی و اصطلاحا چت خصوصی قانون خاصی ندارد چون هر کاربری مدیریت خود ان رو بعهده دارد

 

و در صورت نیاز و مزاحمت از طرف دیگران میتواند از گزینه بلاک استفاده کند و در صورت نیاز از ناظران سایت برای برخورد با کاربر خاطی کمک بگیرد.

 

چت روم دارای اتاقهای زیاد برای چت کردن میباشد که قوانین اتاق اصلی برای همه اتاقها ی سایت چتروم که فقط اسامی آنها متفاوت هست صدق میکند

 

باید توجه داشت که استفاده از هر امکانی، نیاز به داشتن فرهنگ و دانش استفاده از آن ابزار را کسب نمود و به کار برد.در نتیجه اگر اصول اخلاقی و فرهنگی را در فضای مجازی چت کردن به کار گیرید، به طبع بسیار مفید واقع می گردد و می توانید با افراد خوبی ارتباط برقرار کنید. البته لازم به یادآوری است که تمام چت کنندگان باید ملاک های فرهنگی را در نظر داشته باشند.

 

همواره به یاد داشته باشید با استفاده از چت آنلاین، بهتر است تمام مسائل خصوصی و خانوادگی خود را مطرح ننمائید چون افراد مختلفی در فضای چت روم در حال چت کردن می باشند، در نتیجه ممکن است از اطلاعاتی که شما در اختیار آنان قرار می دهید، سوء استفاده نمایند.همانطور که گفته شد، باید هوشمندانه از ابزار چت اینترنتی و چتروم استفاده نمائید تا با مشکلات جدی روبرو نگردید.