عمومی

تخفیف از لیزر مو تا سالن زیبایی و سالن عقد

در این مقاله قصد داریم برای نو عروسان یک راهکار راحت و مطمئن ارائه کنیم تا از همه آنچه که برای روز عروسی نیاز دارند با بهترین کیفیت تخفیف بالا هم دریافت کنند. راهکاری که بتوانند قبل از مراسم جشن عروسی، از لیزر مو بانوان ارومیه برای خلاصی از شر موهای زائد خود با تخفیف استفاده کنند. همچنین از بین بهترین سالن‌های زیبایی ارومیه خدمات میکاپ، شنیون، کاشت ناخن و … را با تخفیف داغ انجام دهند. و البته در آخر از بین بهترین سالن‌های عقد ارومیه، متناسب‌ترین سالن عقد را برای مراسمات جشن و عقد محضری خود، با تخفیف از قیمت و تعرفه اصلی انتخاب کنند. پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

اگر ساکن شهر ارومیه هستید، ما سایت ویرا برگ را برای انجام خدمات زیبایی و آرایشی به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در این وب سایت شما می‌توانید انواع خدمات از جمله، سالن‌های زیبایی، مراکز لیزر مو، مراکز لاغری، اجاره سالن جشن و … را با تخفیف دریافت کنید.

اما اگر شما نو عروس هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از سه خدمت معرفی شده در ادامه این مطلب خواهد بود.

تخفیف در مراکز لیزر مو ارومیه

در ارومیه مراکز و کلینیک‌های زیادی برای لیزر موهای زائد وجود دارند که شما می‌توانید از بهترین مراکز لیزر ارومیه مانند لیزر در مطب دکترفرهودفر، لیزر در کلینیک دکتر منیر مجدی، لیزر در کلینیک نورانا، لیزر در مرکز لیزر ایرانیان و … استفاده کنید.

برای استفاده از این مراکز و خصوصا لیزر مو بانوان ارومیه کافیست به سایت ویرا برگ مراجعه کنید و از بخش دسته بندی به دسته پزشکی و زیبایی بروید.

در این قسمت علاوه بر معرفی سالن‌های زیبایی، مراکز مختلفی همچون لاغری و لیزر مو و فشیال نیز معرفی شده‌اند.

اگر قصد لیزر موهای خود را دارید، می‌توانید بسته به نوع دستگاه‌های لیزر موجود در هر یک از مراکز لیزر معرفی شده، وارد صفحه آن مرکز لیزر شوید. بعد از وارد شدن برای هر نواحی لیزر، قیمت‌های اصلی آن نواحی درج شده‌اند.

مثلا قیمت لیزر صورت، لیزر دست، لیزر ناحیه بیکنی، لیزر زیر بغل و … که شما می‌توانید لیزر مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. بعد از خرید برای هر نواحی انتخاب شده شما یک کد دریافت می‌کنید. کافیست بعد از دریافت کد با مرکز لیزر مربوطه تماس بگیرید و وقت مراجعه رزرو کنید. موقع مراجعه کافیست که کد دریافتی را به مرکز لیزر ارائه کنید تا از خدمات استفاده کنید.

 

تخفیف در سالن‌های زیبایی ارومیه

برای استفاده از خدمات سالن‌های زیبایی مانند توضیح بالا (مراکز لیزر) عمل کنید.

سالن‌های زیبایی متعددی در شهر ارومیه فعالیت می‌کنند که بنا به منطقه‌ای که شما تمایل داشته باشید می‌توانید از سالن‌های زیبایی ارومیه با تخفیف استفاده کنید.

در این سالن‌های زیبایی خدمات متنوعی ارائه می‌شود. به طور مثال ممکن است یک سالن فقط خدمات کاشت ناخن و یک سالن فقط میکاپ و شنیون مو ارائه کند.

شما نیز می‌توانید از سایر خدمات کاشت ناخن، ترمیم ناخن، کاور و لاکژل ناخن، تاتو ابرو، خدمات میکروپیگمنتیشن ابرو، تاتو و خط لب، خط چشم، بن مژه، رنگ مو، دکلره مو، رنگساژ مو، هایلایت مو، میکاپ عروس وی آی پی، میکاپ معمولی، شنیون مو و … با تخفیف از قیمت اصلی استفاده کنید.

سوالی که ممکن است تا اینجا برای شما هم پیش آمده باشد این هست که چرا این سالن‌های زیبایی و یا مراکز لیزر تخفیف می‌دهند و آیا از کیفیت کار نمی‌زنند؟

این مطلب را هم بخوانید :   راهنمای خرید بهترین لوازم آشپزخانه

در پاسخ باید گفت که سیستم ویرا برگ و نوع همکاری با این مراکز به این صورت هست که این مراکز جهت تبلیغ کار خود و جذب مشتریان جدید، خدمات خود را با تخفیف ارائه می‌دهند. بنابراین اگر مشتری که با تخفیف مراجعه می‌کند از کیفیت و مشتری مداری آن مرکز ناراضی باشد، قطعا مشتری آن را تبلیغ منفی خواهد کرد. این مراکز زمانی از این تخفیف خود نتیجه می‌گیرند که بتوانند دل مشتریان جدید را با بهترین کار، بهترین مواد و بهترین مشتری مداری بدست آورند. و در این حالت است که مشتری راضی آن مرکز را تبلیغ و به افزودن مشتریان جدید دیگر کمک خواهد کرد و اگر غیر از این باشد، آن سالن زیبایی یا مرکز لیزر، نه تنها آن مشتری را از دست داده و پولی که تخفیف داده را از دست می‌دهد، بلکه با دست خود تبلیغ منفی هم برای خود ایجاد می‌کند. پس از این بابت خیالتان راحت باشد، چرا که این مراکز با تخفیف، برای جلب رضایت شما بهترین خدمات خود را به شما ارائه خواهند کرد.

 

اجاره سالن عقد در ارومیه

و اما در پایان، اگر به دنبال اجاره سالن عقد برای برگزاری مراسم جشن خود هستید به شما تبریک می‌گویم.

در ویرا برگ در دسته خدمات، سالن‌های متعددی برای رزرو و اجاره ساعتی وجود دارد که از آن بین می‌توان به سالن عقد خاطره، سالن عقد ونوس، سالن عقد قاصدک اشاره کرد.

حتی می‌توانید برای جشن تولد، جشن دندونی کودک و … نیز از اجاره خانه بازی کودک نیز استفاده کنید.

از ویژگی و امکانات سالن‌های عقد ارومیه می‌توان به موارد زیر نیز اشاره کرد:

– برگزاری مراسم تولد، جشن عقد و … به صورت متفاوت، شاد و هیجانی با کادری مجرب و خدمات دهی متفاوت؛

– وجود مبلمان سلطنتی، شیک و مجلل برای مهمانان؛

– نورپردازی عالی و طبیعی برای بهتر جلوه دادن لحظه‌های عاشقانه شما عزیزان؛

– استفاده از سیستم‌های صوتی حرفه‌ای،

– استفاده از ظروف چینی تشریفاتی برای پذیرایی از مهمانان؛

– دارای تیم تخصصی و حرفه‌ای برای برگزاری جشن؛

– دارای خدمات جانبی مانند فیلم‌برداری، مزون یا لباس عروس، بروزترین و شیک‌ترین کالکشن‌های حال حاضر، اپراتوری آهنگ به صورت کاملا حرفه‌ای (DJ)، بادکنک آرایی با طرح‌های زیبا و به صرفه، نورپردازی موضعی حرفه‌ای؛

– دارای سیستم تهویه مطبوع و سیستم سرمایش و گرمایش؛

– دارای پارکینگ اختصاصی جهت رفاه مهمانان؛

– دارای سفره عقد شیک با گل‌آرایی بهاره همراه با جلوه طبیعی،

– دارای سه جایگاه زیبا با گل آرایی شیک برای برگزاری آیتم‌های جشن عقد؛

– ارائه صفر تا صد تدارکات پذیرایی مراسم شامل: میوه، شیرینی، شربت، آجیل، دسر، پیش غذا، غذا، انواع نوشیدنی‌های گرم؛

– مشاوره رایگان در خصوص برگزاری هر چه باشکوه‌تر و خاطره انگیزتر شدن مراسمات.

در مورد استفاده از این تخفیفات و یا هرگونه ابهام و سوال، در سایت ویرا برگ از قسمت چت آنلاین یا تماس با ما، آن را از ما بپرسید.