برگزیده

عشق کوکایین است

ولی عشق چیزی فراتر از نشئگی کوکائین است. حداقل این که نشئگی کوکائین از بین می‌رود ولی عشق یک وسواس فکری تمام عیار است. فرد عاشق قادر نیست جلوی فکر کردن خود راجع به معشوق را بگیرد چون یک نفر داخل مغزش جا خوش کرده است. مثل یک شعر قرن هشتم ژاپنی که گفته آرزو و اشتیاق من زمانی برای توقف نداشت عشق مهار نشدنی است و می‌تواند تبدیل به وسواس فکری شود وقتی کسی از طرف عشقش رد شود.

 

معشوق همیشه به دمبال مطالب عاشقانه و آهنگ های عاشقانه برای عشق ورزیدن هست عشق پاک مقدس و قابل احترامه

 

فراموشی معشوق

هلن فیشر و لوثی براون که یک متخصص مغز شناسی برجسته است، اطلاعات اشخاصی را درست بعد از جدایی و رد شدن ازطرف فرد مورد علاقه‌شان و همچنین در شرایط روحی بد، داخل ماشین اسکن گذاشتند تا مغز آنها را بررسی کنند، آنها یک سری فعالیت در سه قسمت مغز پیدا کردند، از جمله فعالیت‌هایی در مغز که دقیقا همان قسمتی است که به عشق شدید مربوط می‌شود، چه معامله‌ی بدی می‌دانید، وقتی که جدایی بین دونفر پیش می‌آید، چیزی که فرد عاشق به شدت تمایل دارد پس از طرد شدن توسط معشوق انجام بدهد این است که بتواند فرد مورد نظر را فراموش کند و به زندگی‌اش مثل سابق ادامه دهد، ولی نه، اتفاقا خیلی سخت‌تر و بیشتر عاشقش خواهد شد. همانطور که ترنس، شاعر رومی گفته “هرچقدر که امیدم کمتر است، عشقم داغ‌تر است” در واقع، ما الان میدانیم که چه اتفاقی افتاده است، 2000 سال بعد از این شعر، ما میتوانیم دلیل این اتفاقات را درون مغز توضیح دهیم:

این مطلب را هم بخوانید :   کلیپ عاشقانه

وقتی که فرد قادر نیست چیزی را که عمیقا می‌خواهد به دست بیاورد، بخش پاداش دهی مغز برای خواهش، انگیزه، تمنا و تمرکز فعال‌تر می‌شود، در مورد بحث ما ، آن چیز بزرگترین جایزه زندگیست: یک همسر و شریک مناسب.

 

وابستگی در عشق

در نهایت، فعالیت‌هایی در مغز یافت شد که به وابستگی شدید به فرد دیگری مربوط می باشد. عجیب نیست که مردم در سرتاسر جهان از آن رنج می‌برند و جنایت‌های بر پایه احساسات، خیلی زیاد اتفاق می‌افتد. وقتی که کسی در عشق شکست می خورد، نه تنها در عشق غرق می‌شود، بلکه حس وابستگی شدیدی نسبت به آن فرد پیدا می‌کند علاوه بر این، بخش پاداش دهی مغز هم کار خودش را بدون وقفه انجام می‌دهد و فرد انرژی و تمرکز خیلی شدیدی را درون خودش حس می‌کند، انگیزه خیلی شدید و میل به ریسک کردن در همه‌چیز برای به دست آوردن بزرگترین جایزه زندگی.

شما میتوانید با مراجعه به وب سایت ماهان موزیک تو قسمت سرچ آهنگهای شاد عاشقانه رو جستوجو کنید و گوش کنید و در صورت پسند دانلود کنید…