عمومی

هنگام خرید املاک به این نکات دقت کنید

املاک

 

به عنوان مالک و صاحبخانه، باید از همه چیزهایی که در مورد ملک شما می گذرد مراقبت کنید. این شامل اطمینان از اینکه خانه به درستی بیمه می شود، مطابق با کدهای مسکن محلی است و مراقبت منظم از آن مراقبت می شود.

ارزیابی خانه یک تخمین بی طرفانه از ارزش یک خانه است. ممکن است بشنوید که نماینده املاک یا وام دهنده شما به این تخمین به عنوان ارزش بازار منصفانه ملک اشاره می کند. وام دهندگان نیاز به ارزیابی دارند زیرا نمی توانند بیشتر از ارزش ملک وام دهند. ارزیابان خانه متخصصان دارای مجوز هستند که املاک و مستغلات را ارزیابی می کنند و ارزش یک ملک خاص را محاسبه می کنند. ارزیاب برای وام دهنده کار نمی کند و برای شما کار نمی کند.

 

همچنین می توانید وام فقط ساخت و ساز دریافت کنید که هزینه های ساخت و ساز را پوشش می دهد و پس از اتمام پروژه، برای پرداخت وام ساخت و ساز، درخواست وام مسکن سنتی بدهید.

درآمد مورد نیاز برای خرید خانه

طرفداران

وقتی مردم می گویند خانه یک سرمایه گذاری است، معمولاً در مورد سرمایه خانه صحبت می کنند . چیست، چرا آن را می خواهید و چگونه می توانید بیشتر از آن استفاده کنید؟ در ادامه بخوانید تا بدانید که چرا ساخت و ساز ارزش سهام مهم است و چگونه می توانید آن را با خانه خود انجام دهید.

پیش فروش برج های چیتگر 

همانطور که قبلاً ذکر شد، مشارکت در املاک و مستغلات نسبت به سایر انواع سرمایه گذاری در املاک بازده سرمایه گذاری بالاتری را ارائه می دهد. این بدان معنی است که شرکا می توانند این فرصت را داشته باشند که بازده سرمایه گذاری بیشتری را برای سرمایه ای که برای سرمایه گذاری می گذارند به دست آورند.

احتمالاً اصطلاح “خانه باز” را در رابطه با فرآیند خرید خانه شنیده اید . اما واقعاً به چه معناست، و آیا شما باید به عنوان فروشنده میزبانی کنید یا به عنوان یک خریدار بالقوه در یکی از آنها شرکت کنید؟ این مقاله توضیح می‌دهد که خانه باز چیست، چگونه کار می‌کند و مزایا و معایب میزبانی یا شرکت در آن. به این ترتیب، می توانید ارزش واقعی خانه های باز را برای خود تعیین کنید.

فروش اقساطی آپارتمان در تهران 

مزایا و معایبی برای مشارکت سرمایه گذاری املاک و مستغلات وجود دارد. اما شاید یکی از کلیدهای یک مشارکت موفق سرمایه گذاری در املاک، یافتن شریک مناسب برای همکاری باشد. برای سرمایه گذاران مهم است که شریکی را انتخاب کنند که نقاط قوت و ضعف خود را متعادل کند. با در نظر گرفتن این موضوع، اجازه دهید جوانب مثبت و منفی را بررسی کنیم:

در املاک و مستغلات، ارزیابی‌ها به دلایل متعددی برای فرآیند خرید خانه بسیار مهم هستند – به ویژه به این دلیل که به خریدار و وام‌دهنده مسکن اجازه می‌دهند در سرمایه‌گذاری مالی خود احساس اطمینان کنند. اما ارزیابی خانه چه چیزی را شامل می شود و چقدر می توانید انتظار داشته باشید که طول بکشد؟ در این مقاله ما اصول اولیه ارزیابی و همچنین عواملی را که ممکن است بر توانایی شما برای ادامه حرکت به جلو تأثیر بگذارند، بررسی خواهیم کرد.

 

اگر تصمیم به درخواست امتیاز دارید، دیگر خواسته های خود را محدود کنید. فروشندگان دوست دارند پیشنهادی را قبول کنند که کمترین پیچیدگی را برای آنها دارد. اگر امتیازات و همچنین تعمیرات، تعویض و خدمات را بخواهید، فروشنده احتمال بیشتری دارد که پیشنهاد شما را منتقل کند. اگر تعمیرات برای شما الزامی است، پیشنهاد قیمت کمتر و پوشش هزینه های بسته شدن را خودتان در نظر بگیرید.

پیدا کردن مکانی برای تماس با خانه می تواند بسیار چالش برانگیزتر از آن چیزی باشد که به نظر می رسد. با گزینه‌های بسیار و موارد زیادی که باید در نظر بگیرید، ممکن است تصمیم بگیرید که چه نوع مسکنی برای شما یا خانواده‌تان مفید است، دچار مشکل شوید. اگر به دنبال چیزی کمی مقرون به صرفه تر از یک خانه مجزای مجزا هستید و از اشتراک دیوارها با همسایگان خود مهم نیست، ممکن است بخواهید یک خانه شهری را در نظر بگیرید.

نسبت هزینه مسکن که به آن نسبت جلویی نیز می گویند، درصدی است که با تقسیم هزینه های مسکن وام گیرنده بر درآمد قبل از مالیات آنها تعیین می شود. در ابتدایی ترین حالت، این یک عدد ساده است که نشان می دهد چقدر از درآمد شما صرف پرداخت مسکن می شود و پرداخت وام مسکن، بیمه، مالیات و موارد دیگر را در نظر می گیرد. وام دهندگان وام مسکن از این نسبت برای کمک به تعیین اینکه آیا خریدار خانه واجد شرایط وام رهنی است یا خیر استفاده می کنند.

از آنجایی که تجاوز می‌تواند ایجاد خطوط ملکی را دشوار کند، هنگامی که می‌خواهید خانه خود را بفروشید، می‌تواند نگرانی‌هایی را برای مالکیت ایجاد کند. بسیاری از ایالت ها قبل از اینکه بتوانید خانه خود را بفروشید، نیاز به بررسی املاک دارند و هرگونه تجاوز مورد توجه قرار می گیرد.

بررسی‌های قبلی وضعیت مسکن در اسکاتلند نشان می‌دهد که در دهه گذشته تعداد املاکی که مشکلات مربوط به شرایط مرطوب را گزارش می‌کنند، کاهش یافته است، اما نشان می‌دهد که خانوارهای کم درآمد هنوز هم بدترین آسیب را می‌بینند.

گاهی اوقات سرمایه گذاران می خواهند یک ملک سرمایه گذاری را پیش از موعد بفروشند. چه آنها نتوانند ملک را مدیریت کنند، چه پول خود را برای چیز دیگری بخواهند یا یک وضعیت اضطراری مالی داشته باشند، ممکن است ملک خود را با مستاجر در آن بفروشند. این به عنوان یک ویژگی کلید در دست شناخته می شود.

وقتی در حال خرید خانه هستید، سبک های زیادی را باید در نظر بگیرید. از یک تودور گرفته تا یک صنعتگر یا حتی یک استعمار، هر سبک خانه ظاهر و احساس متمایز خود را دارد. اما یکی از محبوب ترین و ماندگارترین سبک های خانه، خانه های فدرال است. اما چه چیزی یک خانه به سبک فدرال را تعریف می کند و چگونه می دانید که برای شما مناسب است یا خیر؟ ما همه چیزهایی را که باید بدانید را تجزیه می کنیم.

قرارداد خرید ملک یک قرارداد قانونی الزام آور است که بر خرید و فروش ملک حاکم است . که بین خریدار و فروشنده ایجاد می شود، شرایط معامله و شرایطی را که تحت آن یک فروش رخ می دهد را مشخص می کند.

بسیاری از ایالت ها در قوانین مالک و مستاجر خود، حمایت هایی را برای قربانیان خشونت خانگی لحاظ می کنند. مستاجرانی که قربانی خشونت خانگی شده اند ممکن است حق فسخ قرارداد اجاره خود را بدون مجازات داشته باشند. معمولاً، عمل خشونت آمیز باید در گذشته نزدیک اتفاق افتاده باشد، معمولاً در سه تا شش ماه گذشته. 10

این مطلب را هم بخوانید :   ایمن سازی : سیستمهای حفاظی و امنیتی، تجهیزات هوشمند سازی ساختمان