عمومی

بازیکنانی که همراه کریستیانو رونالدو قرارداد امضا کردند

 

 

جمبا-جمبا که به عنوان جانشین بلندمدت روی کین شناخته می شود، با قراردادی ۳.۵ میلیون پوندی از تیم لیگ ۱ نانت به یونایتد پیوست. در حالی که هافبک مقابل لیدز گل زیبایی را به ثمر رساند، هرگز آن مقایسه کین را توجیه نکرد و در ژانویه ۲۰۰۵ به سرعت دروازه او را نشان دادند.
جمبا جمبا در سال ۲۰۱۹ گفت:

“فشار زیادی بود – ما در مورد روی کین صحبت می کنیم – مرد، کاپیتان، او سخت بود.” “برای من سخت بود. تمام تلاشم را کردم و چند بازی خوب انجام دادم، اما برایم سخت بود.هم تیمی هایم به من کمک کردند و سر الکس فرگوسن به من کمک کرد. بودن در آنجا همه چیز بود و من پشیمان نیستم. امروز خوشحالم که می توانم به گذشته نگاه کنم چون جام حذفی و Charity Shield را بردم و این جام هایی است که مردم به یاد دارند.

اقدام به عمل - CTA- کال تو اکشن

پس از تساوی در دربی / لوپتگی: کمترین حق رئال پیروزی بود

اگر مردم من را در سراسر جهان می شناسند، به این دلیل است که من بخشی از آن تیم بودم. من هیچ پشیمانی ندارم و هرگز سر الکس فرگوسن را فراموش نمی کنم زیرا او زندگی من را تغییر داد. او مرا از نانت برد و به انگلیس آورد و همه به خاطر او جمبا-جمبا را می شناسند.

تیم هاوارد

یونایتد که در جذب اولیور کان شکست خورد، به هوارد روی آورد و امیدوار بود که او مشکلات دروازه بانی خود را در دوران پس از پیتر اشمایکل حل کند. ملی پوش سابق ایالات متحده به هیچ وجه فاجعه آمیز نبود و جام حذفی و جام اتحادیه را به دست آورد، اما دوران حضور او در این باشگاه احتمالاً به خاطر گاف او در برابر پورتوی ژوزه مورینیو به یاد می آید.او در نهایت جای خود را به ادوین فن در سار داد و در سال ۲۰۰۶ به صورت قرضی به اورتون رفت و یک سال بعد این انتقال را دائمی کرد.

این مطلب را هم بخوانید :   معرفی تجهیزات و شیشه آلات آزمایشگاهی و کاربرد شان

هوارد در سال 2013 به Goal گفت:

“مطمئنا هیچ چیز منفی از دیدگاه من وجود نداشت و تجربه من در منچستریونایتد گرانبها بود.”من آدم بهتری هستم و دروازه بان بهتری هستم زیرا سه سال را در آنجا زیر نظر الکس فرگوسن گذراندم. من آنقدر چیزهای زیادی یاد گرفتم که نمی توانم جای دیگری یاد بگیرم و آنها را در حرفه خود به کار می برم.”

کلبرسون

کلبرسون که با برزیل قهرمان جام جهانی شده بود، در کنار رونالدو رونمایی شد، اما این زوج در اولدترافورد ثروت متضادی داشتند.این هافبک پس از دررفتگی شانه در دومین بازی خود برای باشگاه، ۲۸ بازی دیگر را در دو فصل انجام داد و سپس به بشیکتاش منتقل شد.

کلبرسون در سال ۲۰۱۹ به منچستر ایونینگ نیوز گفت: در منچستریونایتد لحظات سختی را پشت سر گذاشتم، مصدومیت های زیادی داشتم و سختی های زیادی کشیدم.دوران سختی بود و وقتی ارزیابی های زیادی از عملکرد خود در تیم های برتر می بینید، انتقادات می تواند بسیار زیاد باشد، به خصوص در یونایتد.

منبع : MSN

بازیکنانی که همراه کریستیانو رونالدو قرارداد امضا کردند