سبک زندگی عمومی

بهترین پرینتر های 2023 کدامند؟

انجام سریع بسیاری از کار های اداره از جمله چاپ اسناد درگرو برخورداری از پرینتر های حرفه ای می باشد. به طوری که برخورداری از پرینتر خوب هزینه ها را تاحدود قابل توجهی کاهش داده و می تواند به خوبی به حفظ بودجه شما کمک کند. دنیای امروز ما دنیای شگفتی ها و تولیدات شگفتی آور است. با گذشت 6 ماه از سال 2023 می توان ادعا کرد که دیگر پرینتر های خانگی چیز عجیبی نیستند و اتفاقا از سوی بسیاری از افراد یک شی عادی تلقی می شوند. در ادامه درباره بهرتین پرینتر های سال 2023 برای شما توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد.

بهترین مدل های پرینتر سال 2021

هر فردی که به سراغ خرید پرینتر می رود قطعا به دنبال خرید دستگاهی همه کاره می باشد. طوری که بتواند تمامی نیاز های چاپی خود را براورده کند. پرینتر خوب پرینتری است که بتواند به خوبی اسناد شما را کپی کند. درصورتی که به دنبال این هستید تا با بهترین پرینتر های سال 2023 به منظور پرینت گرفتن از اسناد خوب آشنا شوید بدانید که بهترین پرینتر های سال 2023 به شرح زیرند:

  • HP Color Laser Jet Pro M255dw : این پرینت دارای فناوری چاپ لیزری بوده و از کاربری تک کاره بهره مند می باشد. به علاوه اینکه خروجی رنگی و البته وضوح چاپ این پرینتر هم از دیگر مزایای استفاده از این دستگاه می باشند.
  • Canon PIXMA G4411 : این پرینتر یک پرینتر جوهرافشان خانگی می باشد. این دستگاه یک دستگاه چهارکاره می باشد که برای کپی و البته اسکن و نیز برای فکس هم کاربرد دارد. کیفیت اسناد خروجی از این دستگاه در سطح بسیار خوبی قرار دارد. همین ویژِگی ها سبب شده است تا این پرینتر در لیست بهترین پرینتر های خانگی جای گیرد.
  • Brother HL-L2350DW-3 Monochrome Laser Printer : این پرینتر اسناد شما را به صورت سیاه و سفید چاپ می کند. این دستگاه یک دستگاه تک کاره بوده و سرعت چاپ این پرینتر بسیار بالا می باشد. به علاوه اینکه باید این نکته را هم درنظر داشت که اگر صفحات زیادی را آن هم به کمک تنها یک کارتریج چاپ کنید هزینه های شما تاحدود قابل توجهی کاهش می یابد. طبق آمار های ثبت شده این دستگاه توانایی چاپ 10 صفحه را آن هم در 32 ثانیه دارد. اگر برای شما چاپ رنگی اهمیتی ندارد به خوبی می توانید روی این دستگاه حساب باز کنید. مدیران مدارس و سایر اماکن اداری مدتی است که توجه بسیاری به این دستگاه دارند.
این مطلب را هم بخوانید :   برند نیوز

پیشنهاد مطالعه: پرینتر دست‌دوم بخرم یا پرینتر نو و ارزان‌قیمت؟