عمومی

دانلود رایگان فیلم و سریال ترکی

یکی از زبان‌های مهم و پرکاربرد در منطقه خاورمیانه و بخشی از قاره اروپا، زبان ترکی استانبولی است. بیش از ۸۸ میلیون نفر از مردم جهان در کشورهای ترکیه، قبرس و قبرس شمالی با استفاده از زبان ترکی استانبولی با هم صحبت می‌کنند.

تعداد زیادی از مردم ایران برای مکالمه به زبان ترکی در سفر توریستی به ترکیه یا جهت برقراری ارتباط بهتر با مردم این کشور بعد از مهاجرت به ترکیه به یادگیری زبان ترکی استانبولی روی می‌آورند. با توجه به مشغله‌های کاری زیاد و کمبود وقت، امکان شرکت در کلاس‌ها و دوره‌های آموزش زبان ترکیه‌ای برای همه افراد وجود ندارد؛ بنابراین این افراد از روش‌های یادگیری زبان ترکی استانبولی در منزل استقبال می‌کنند. برای یادگیری زبان ترکی استانبولی در منزل، روش‌های گوناگون و متنوعی وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

استفاده از فیلم های آموزشی که در سایت پروان آکادمی میتوانید این آموزش ها را پیدا کنید و از آن استفاده کنید دومین روش آموزش زبان ترکی استانبولی نیز اپلیکیشن آموزش زبان ترکی استانبولی و فیلم آموزش زبان ترکی است. در این مقاله قصد داریم به معرفی هشت سریال دیدنی برای یادگیری زبان ترکی استانبولی بپردازیم. دیدن این سریال‌ها تاثیر بسیار زیادی در آموزش زبان ترکیه ای دارد. اگر شما هم جزو علاقه‌مندان به آموزش زبان ترکیه ای هستید، تا انتهای مقاله با ما همراه‌ باشید.

سریال‌های ترکیه‌ای چگونه به یادگیری زبان استانبولی کمک می‌کنند؟
برای آموزش زبان ترکی استانبولی میتوانید به دیدن سریال‌های دیدنی و محبوب ترکیه‌ای بپردازید که از دو جنبه دیداری و شنوایی می‌توانند تاثیر به‌سزایی در یادگیری سریع زبان ترکی استانبولی داشته‌باشند. دیدن این سریال‌های پربیننده و جذاب، علاوه بر این‌ که در یادگیری زبان ترکی استانبولی تاثیرگذار است، از لحاظ آشنایی بیشتر با فرهنگ مردم ترکیه و آداب معاشرت آن‌ها نیز برای افرادی که قصد مهاجرت دارند، مفید خواهند بود. از این طریق به راحتی می‌توانید با مکالمات روزمره، اصطلاحات و ضرب‌المثل‌های ترکیه‌ای آشنا شوید و دایره لغات خود را نیز گسترش دهید. مهم نیست سریالی که برای یادگیری زبان ترکی استانبولی در منزل تماشا می‌کنید چه ژانری باشد، مهم این است که به تقویت و یادگیری زبان ترکیه ای کمک بسیار زیادی می‌کند.

این مطلب را هم بخوانید :   نکات مهمی که برای خرید نردبان و قفسه باید حتما در نظر بگیریم

استفاده از سریال‌های دارای زیرنویس فارسی به بهتر فهمیدن زبان ترکی استانبولی و حک شدن لغات جدید در مغز کمک می‌کند. توصیه می‌کنیم که در زمان تماشای سریال، استفاده از دیکشنری را به طور کامل کنار بگذارید و کلمات جدید موجود در سریال را چندین بار با خود تکرار کنید تا به خوبی در ذهن شما ماندگار شود.

دوره آموزش زبان ترکی

معرفی هشت سریال دیدنی که به یادگیری زبان ترکی استانبولی کمک زیادی می‌کند
دیدن سریال‌های ترکیه‌ای در کنار روش‌های دیگری مانند مطالعه کتاب آموزش زبان ترکی استانبولی و دیدن فیلم های آموزشی که به صورت رایگان در سایت پروان آکادمی وجود دارد و همچنین اپلیکیشن آموزش زبان ترکی، تاثیر به‌سزایی در بهبود و سرعت یادگیری زبان ترکی استانبولی در منزل دارد. در این بخش با هشت سریال ترکیه‌ای پربیننده و جذاب آشنا خواهید شد.

دانلود رایگان فیلم و سریال ترکی