عمومی

طریقه حالت دهی به موهای بد حالت!

در این مطلب قصد داریم با شما در مورد بهترین حلت دهنده و حجم دهنده مو صحبت کنیم. اگر شما هم به دنبال راه های بهتری برای حالت دادن به موهای خود می گردید و یا اینکه مو های کم پشتی دارید و می خواهید به طریقی به موهای خود حجم بدهید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

قبل از هر چیزی برویم سراغ معرفی پودر حالت دهنده و در ادامه بهترین محصولات زیبایی و سلامت را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

پودر حالت دهنده مو چیست؟

در پاسخ به این سوال که پودر حالت دهنده مو چیست، اینگونه می‌توانیم توضیح دهیم: پودر مو یک محصول حالت دهنده همه کاره است. با استفاده از پودر حجم موهای شما افزایش پیدا می‌کند. پودر حالت دهنده مو می‌تواند به حجم بافت موهایتان بیافزاید و کم پشتی و ضعیف بودن تارهای مو را پوشش دهد یا به عبارت دیگر پنهان کند.

 

حال ممکن است این سوال مطرح شود که تاثیر ظاهری پودر حالت دهنده مو چیست و چه تغییر در سر ایجاد می‌کند؟ خب زمانی که آرایشگر از این پودر روی موهای کم پشت استفاده می‌کند، ظاهری مات روی سر و بین موها ایجاد می‌شود، دقیقاً به همین علت است که تصور می‌کنیم حجم موها پس از استفاده پودر مو چندبرابر می‌شود.

 

پودر حالت دهنده مو چیست؟

بیشتر افرادی که از کم پشتی و طاسی سکه‌ای رنج میبرند، بارها میپرسند که پودر حالت دهنده مو چیست؟ پودر حالت دهنده مو یکی از محصولات آرایش و اصلاح مو بشمار می‌رود، که به صورت پاششی مورد استفاده قرار می‌گیرد. پودر حالت دهنده مو را تحت عناوین دیگر مانند پودر مات کننده یا پودر حجم دهنده نیز معرفی می‌کنند.

 

پودر حالت دهنده مو محصولی شبیه گرد و غبار است که برای ایجاد حجم و بافت روی ریشه‌های مو اعمال می‌شود. پودر مو معمولاً شبیه به پودر بچه یا شامپو خشک سفید است. این محصول اغلب در یک شیکر یا بطری جیبی عرضه می‌شود. این طراحی برای این است که شما بتوانید در هر جایی محصول را در جیب یا کیف به همراه داشته باشید و به راحتی در کمترین زمان ممکن استفاده کنید و از اثرات مثبتش بهره‌مند شوید.

 

پودر مو بسیار سبک وزن است، بدون اینکه موهای شما را سنگین کند حالت می‌دهد. این یکی از سریع‌ترین و ساده‌ترین راه‌ها برای افزایش حجم و طراوت موهای کم پشت یا موهایی است که دو روز از شستنشان گذشته است. بنابراین زمانی که نمی‌توانید موهایتان را بشویید یا اینکه از شستشو خسته شدید می‌توانید از این محصول بیشترین بهره را ببرید.

 

چه زمانی از پودر مو استفاده کنیم؟

محدودیت مصرف پودر حالت دهنده مو چیست و شما چه زمانی از این محصول روی موهایتان استفاده می‌کنید؟ اگر تاکنون از این محصول استفاده نکردید باید بگوییم که هر زمانی می‌توانید از این پودر حالت دهنده مو استفاده کنید، چراکه ترکیبات آن مقاوم است. این محصول آرایشی و اصلاح کننده ظاهر موها بسیار سبک و جاذب چربی موهاست.

 

شما می‌توانید بدون شستن موهایتان از این محصول استفاده کنید و ظاهر موهایتان را اصلاح کنید. همچنین نیاز نیست که حتماً خیلی زود آن را بشویید، نگران نباشید این محصول می‌تواند ظاهر و کیفیت خود را روی موهایتان حفظ کند.

اگر قصد تهیه کردن محصولات مراقبت از مو را دارید بهتر است قبل از خرید لیست معرفی بهترین روغن و کرم مو را مطالعه کنید.

 

اگر نقاطی از سرتان دچار کچلی موقتی شده یا اینکه تراکم موهایتان خیلی کم است، استفاده از این محصول فرصت خوبی ایجاد می‌کند که دیگر بیش از اندازه جلوی آینه دستانتان بین موها درگیر پنهان کردن کچلی‌ها نباشند. پودر مو به راحتی روی موهای شما اعمال و پخش می‌شود، بنابراین اگر دوست ندارید زمان زیادی را جلوی آینه بگذرانید عالی است.

این مطلب را هم بخوانید :   ویکی زندگی | دانشنامه عمومی سبک زندگی

 

محل صحیح زدن پودر حالت دهنده مو چیست؟

اگر سوالتان این است که محل دقیق زدن پودر حالت دهنده مو چیست، مشخص است که باید آن را روی ریشه‌های مو‌ها بپاشید. هرچه موهایتان کوتاه‌تر باشد، تاثیر حجم دهنده‌گی این محصول نیز بیشتر خواهد بود. این پودر حالت دهنده می‌تواند کاملاً کچلی‌ها را مخفی کند و ظاهری شیک و آرام به موهایتان بدهد. بنابراین به جای محصولاتی مانند شامپو پرپشت کننده مو می توانید از پودر مو استفاده کنید که راه سریع تری برای افزایش حجم موهای شماست.

 

پودر مو از چه چیزی ساخته شده است؟

سوال مهمی دیگری که درمورد پودر مو زیاد تکرار می‌شود، این است که ترکیبات تشکیل دهنده پودر حالت دهنده مو چیست؟ رایج‌ترین ماده تشکیل دهنده پودر مو سیلیس است. گاهی نیز از پودر برنج بجای پودر سیلیس استفاده می‌شود. این مواد شامل ذرات زبری هستند که اصطکاک بین تارهای مو را افزایش می‌دهند و در نتیجه بافت و ظاهری کامل و حجیم ایجاد می‌کنند.

 

خاک رس کائولن نیز ممکن است به فرمول پودر مو اضافه شود. خاک رس کمک می‌کند که چربی مو گرفته شود و تاثیر مات کنندگی محصول روی موها چندبرابر شود. در ترکیبات پودر مو خبری از عطر نیست، بنابراین آسیبی به موها و پوست سر وارد نمی‌کند. این محصول برای افرادی که پوست حساسی دارند بسیار مفید خواهد بود، چرا که این محصول فاقد عطر و رایحه است و سبب تحریک پوست سر نمی‌شود.

 

اندازه مو برای مصرف پودر چقدر باشد؟

ممکن است بپرسید که بهترین بلندی مو برای استفاده از پودر حالت دهنده مو چیست؟ پودر حالت دهنده مو قابلیت استفاده روی تمام موها با هر میزان بلند را دارد، اما برای موهای کوتاه و متوسط مناسب‌تر است. البته اگر موهای شما خیلی پرپشت است، ولی می‌خواهید حجم آن را چندبرابر افزایش دهید هم می‌توانید از پودر حالت دهنده مو استفاده کنید.

 

پودر مو از چه چیزی ساخته شده است؟

مقایسه پودر با دیگر محصولات حالت دهنده مو

برخی می‌پرسند راه حال مقایسه درست محصولات حالت دهنده مو با پودر حالت دهنده مو چیست؟ انتخاب یک محصول حالت دهنده موی مناسب با شناسایی ظاهری که به دنبال آن هستید شروع می‌شود. یعنی نخست باید ببینید که چه انتظاری از آرایش موها دارید. آیا می‌خواهید ظاهر خیس و محکمی داشته باشید؟ آیا باید هنگام ایجاد بافت نرم و حرکت با درخشش طبیعی، بال‌ها را کنترل کنید؟ آیا یک روکش مات با حجم کامل و ظاهری کژوال و پشمالو را ترجیح می‌دهید؟ انتخاب محصول بسته به خواست شما تغییر خواهد کرد.

شما می توانید بهترین محصولات مراقبت از مو را با تضمین اصالت کالا از فروشگاه الی مارت با بهترین قیمت تهیه کنید.

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد.