برگزیده

شیشه شیر تمام سلیکونی هی اور شی 240 میل

مشخصات شیشه شیر هی اور شی 240 میل تمام سیلیکونی

 

شیشه شیر تمام سلیکونی هی اور شی 240 میل یکی از بهترین شیشه شیرهای موجود در بازار ایران  است. شیشه شیرهای مرغوبی که عموما در بازار ایران موجود است، معمولا یا از پروپیلن تهیه شده یا از شیشه پیرکس؛ که هر دو معایب و مزایای خاص خود را دارند.

 

اما طی سال‌های اخیر، شیشه شیرهای تمام سیلیکونی به‌ صورت عمومی در جهان گسترده شده و مورد استفاده همگانی قرار گرفته است. زیرا این نوع شیشه‌ها علاوه بر کیفیت بالا به دلیل نرم و سبک بودن بیشتر مورد استقبال والدین و کودکان قرار می‌گیرد.یکی از این شیشه شیر های پر طرفدار برند آمریکایی هی اور شی است مزایای آن که سبب تفاوت اش نسبت به رقبای دیگرش شده است را در ادامه مرور می کنیم.

مزایای شیشه شیر he or she

 

دارای درپوش ضد غبار است که مانع از میکروب گرفتن سر شیشه می شود. در پوش کاملا سر شیشه را می پوشاند.

هم شیشه هم سر شیشه هر دو از جنس سیلیکون سبک و بادوام هستند. سیلیکون یک ماده مرغوب برای تولید محصولات غذاخوری و شیرخوری نوزادان است چون بو نمی گیرد و کاملا بهداشتی می باشد.

دارای فناوری ضد نفخ می باشد ( Dual Air vent ). برای کودکانی که مرتب دل درد دارند گزینه بسیار مناسب است.

سر شیشه شیر نچرال می باشد. یعنی مانند پستان مادر بصورت پهن طراحی شده است. برای کودکانی که هم از سینه مادر هم از شیشه تغذیه می کنند مشکلی ایجاد نمی کند و کودک آن را پس نمی زند.

این مطلب را هم بخوانید :   ترک اعتیاد به مواد مخدر

مناسب برای رده بندی سنی 6 ماه به بالاست . برای خرید شیشه شیر هی اور شی 240 میل تمام سیلیکونی به رده‌بندی سنی آن برای نوزادتان توجه کنید زیرا کودکان از شش ماهگی به بعد به حجم بیشتری شیر برای سیر شدن نیاز دارند.

شیشه شیر هی اور شی دارای درجه بندی دقیق روی شیشه می باشد.

فاقد مواد مضر و عاری از ماده بیسفنول می باشد. . در انتخاب انواع وسایل غذاخوری نوزاد دقت کنید که علامت BPA Free روی این محصولات درج شده باشد. . این ماده در بدن و به خصوص بدن نوزادها، مشکلات هورمونی ایجاد می‌کند. این مشکلات می‌تواند روی مغز و رفتار و شخصیت نوزادان تاثیر منفی بگذارد.

سرشیشه باجریان سریع شیر ، که با هر بار مکیدن شیر بیشتری را وارد دهان کودک می کند.

دارای رنگبندی است و دست شما را در انتخاب باز می گذارد.

قابلیت تحمل درجه حرارت بالا را دارد و می توان آن را در مایکروویو قرار داد.

هم به صورت دستی هم در ماشین ظرفشویی می توان شیشه را شستشو داد. به یاد داشته باشید که شیشه شیر را باید در طبقه فوقانی ماشین ظرفشویی قرار دهید.