برگزیده

خودرو بر مازندران، شماره خودروبر مازندران

خودرو بر مازندران، شماره خودروبر مازندران

 

مشتریان محترم می توانند با یک تماس تلفنی در کمتر از نیم ساعت از نزدیکترین خودروبر مازندران استفاده کنند. کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن از تمامی خدمات حرفه ای حمل خودرو و خودروبر بهره مند شوند. تمام سعی و تلاش این مجموعه همواره ارائه خدمات حمل خودرو ارزان ، با کیفیت عالی و سریع است.

خودروبر مازندران

تیم با تجربه خودرو بر مازندران و سرپرستی آقای مناری با توجه به حمل و نقل و جابجایی روزانه خودرو و ماشین ها، شروع  به خدمت رسانی برای متقاضیان گرامی برای انجام هرگونه جابجایی و حمل انواع خودرو، انواع ماشین الات صنعتی و قطعات صنعتی بصورت تک و چند تایی کرده است.

مهم ترین ویژگی های خودرو بر پارس

  1. مدل بالا بودن تمام ماشین‌ها و ادوات
  2. تمیز بودن و متعهد بودن راننده‌ها
  3. دقیق بودن راننده‌ها
  4. آشنایی با تمام مسیرهای ایران

درباره مازندران

مازندران از وسعتی معادل 1٫46 درصد ایران برخوردار است؛ اما قرار گرفتن آن در ساحل جنوبی بزرگترین دریاچه جهان به نام دریای مازندران  و همجواری با چهار کشور ساحلی این دریا یعنی ترکمنستان،  قزاقستان،  روسیه و جمهوری آذربایجان از یک سو و واقع شدن در شمال کلان شهرتهران پایتخت ایران از سوی دیگر، باعث گردیده تا از موقعیت جغرافیایی استراتژیکی برخوردار شود.

امتیاز حمل و نقل دریایی با کشور های همسایه از طریق منطقه ویژه اقتصادی و بندر قدیمی نوشهر، و منطقه ویژه اقتصادی و جدید امیرآباد بهشهر و اسکله و سکوی نفتی نکا در شرق مازندران، اتصال آن به راه آهن سراسری ایران، وجود فرودگاه های بین المللی فرودگاه دشت ناز ساری،  نوشهر و رامسر، برخورداری از سه جاده شوسه ارتباطی با استان تهران، و اقدام به سرمایه گذاری در طرح در دست ساخت بزرگراه تهران ـ.

این مطلب را هم بخوانید :   فرصت های تجاری صنعت نفت و نیرو

شمال نوشهر با امکان دسترسی سریع با فاصله کوتاه 120 کیلومتر ارتباط تهران ـ. مازندران، عبور خطوط بین المللی فیبر نوری، شبکه ارتباطی بسیار قوی و گسترده ای را در مسیر کریدور بین المللی شمال ـ. جنوب از هلسینکی، به بندر لاوان  تا ساحل دریای خزر فراهم آورده است و همچنین دو جاده بین المللی هراز و سوادکوه در این استان باعث تردد های بالایی شده است. خودروبر مازندران آماده دریافت سفارش های شماست.

شماره خودروبر شهر مازندران

با توجه اینکه امروزه در عرصه ی خدمت کردن در زمینه حمل و نقل، پشتیبانی و اطلاع رسانی از اموال خود در هنگام حمل نقل خودرو برای هر مشتری و متقاضی بوده، باعث افتخار ما است تا با ارائه خدمت رسانی کاملا حرفه ای و داشتن تیمی مجرب و متخصص در کلیه امور حمل خودرو و امداد خودرو بر تهران به مشتریان گرامی با مشاوره رایگان در حوزه حمل و نقل و انتقال با جرثقیل، کفی همراه با جرثقیل دکل، خودرو بر یا خودرو سوار، چرخگیر آماده خدمت رسانی و پاسخ گویی به مشتریان محترم در تهران و تمامی مناطق کشور هستیم.

خودروبر به عنوان یک مجموعه حرفه‌ای در خصوص حمل خودرو در خدمت تمام هم‌میهنان گرامی در خصوص خدمات خودروبر با انواع خودروبر کفی و جرثقیل حمل خودرو و امداد خودرو میباشد.