عمومی

رطوبت ساز التراسونیک

دستگاه رطوبت ساز التراسونیک با نام های دیگری از قبیل دستگاه مه ساز و بخور سرد نیز شناخته می شود.
این دستگاه برای تولید بخار آب از امواج فراصوت و یا همان التراسونیک استفاده می کند. با استفاده از امواج التراسونیک قطرات آب به ذرات بسیار ریزی شکسته شده و این جداسازی به حدی است که آب تبدیل به گاز و یا همان بخار آب خواهد شد. رطوبت ساز التراسونیک در واقع دارای یک مولد می باشد که انرژی الکتریکی را به امواج ماوراء صوتی تبدیل می کند. این امواج با استفاده از قطعه ای به نام پیزو الکتریک به آب داخل مخزن اعمال شده و بخار آب تولید می کند.

رطوبت ساز التراسونیک چگونه کار می‌کند؟
رطوبت ساز اولتراسونیک وسیله‌ای است که به افزایش رطوبت در هوا کمک می‌کند و این کار را با استفاده از یک دیافراگم فلزی یا سرامیکی انجام می‌دهد. این دیافراگرام با فرکانس‌های صوتی بالا در داخل یک مخزن آب می‌لرزد.
با ارتعاش دیافراگم، قطرات آب به‌صورت بسیار ریز تولید می‌شود و یک پنکه این قطرات را به فضای شما می‌رساند. قطرات آب خارج شده به سرعت تبخیر می‌شوند و رطوبت هوا را افزایش دهند.
رطوبت ساز التراسونیک در اندازه ها و ظرفیت های مختلفی برای فضا های گوناگون ساخته می شود. روش های مختلفی برای تولید بخار وجود دارد . در مدل هایی که از حرارت برای تولید بخار استفاده می شود ،
مصرف انرژی بالا بوده و بالا رفتن دما در فضا برای اعضای خانواده زیاد خوشایند نخواهد بود.
ولی در رطوبت ساز التراسونیک مصرف انرژی بسیار پایین بوده و بخار سرد برای محیط ایجاد می گردد.
مصرف انرژی این دستگاه نصف رطوبت ساز های مکانیکی می باشد.
از طرف دیگر این دستگاه کاملا بی صدا کار کرده و در منزل به راحتی می توان از آن استفاده کرد.

این مطلب را هم بخوانید :   تیک تاک مود شده

کاربرد رطوبت ساز التراسونیک

در فرایند کاشت قارچ خوراکی، گل، سبزیجات و گیاهان گرمسیری در مقیاس، درجه حرارت بالا و رطوبت کم، استفاده می شود، همچنین برایا رشد آهسته. به خصوص برای قارچ خوراکی، رطوبت مورد نیاز برای هر گونه ودر هر مرحله از رشد و هر منطقه یکسان نیست. رطوبت ساز التراسونیک به عنوان بهترین راه حل برای تنظیم دما و رطوبت برای رشد سالم گیاهان دیده می شود.

قیمت رطوبت ساز التراسونیک

رطوبت ساز التراسونیک در مدل ها و اندازه های مختلفی وجود دارد. قیمت رطوبت ساز التراسونیک در درجه اول به مدل دستگاه و میزان بخاری که می تواند تولید کند ، بستگی دارد. هر چه قدرت دستگاه ، توان ، محیط تحت پوشش ، کیفیت و … بیشتر باشد ، قیمت دستگاه افزایش خواهد یافت.

لازم به ذکر است ارائه نمایندگی و فروش تمامی محصولات سهند هواساز در سراسر کشور امکان پذیراست.

لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه خرید رطوبت ساز در شهرستانها و سایر کشورها تماس حاصل نمایید:
تلفن واحد فروش و امور مشتریان:
56543512 _ 56545923 _ 56545904 (021)
مدیریت (فاتحی): 09122586618