برگزیده

خرید ظروف شیشه ای دست ساز: راهنمای کامل

 

 

وقتی این نظرسنجی خرید ظروف شیشه ای دست سا را به اشتراک گذاشتیم و از شما بچه‌ها درباره موضوعاتی پرسیدیم که می‌خواهید در کتاب راهنمای DIY بخوانید، چندین موضوع بارها و بارها ظاهر می‌شدند. یکی از آن موضوعاتی که بسیاری از شما به آن توجه کرده اید، پستی با نکاتی برای خرید لوازم منزل بود.

نکات و ترفندهای ما لزوماً  خرید ظروف شیشه ای دست سا قوانین سخت و سریعی نیستند، اما همچنان خوشحالیم که آنچه را که می دانیم به اشتراک می گذاریم تا هموطنان تازه کارمان که تلاش می کنند ظاهری را که دوست دارند دوباره خلق کنند (می دانید … مانند آن شلفی زیبا در Pinterest!!) می توانند با اطمینان از پارک بیرونش کن ما قول می دهیم که خرید لوازم تزئینی خانه آنقدرها هم که به نظر می رسد دلهره آور (یا حساب شده) نیست. در اینجا نکات و ظروف شیشه ای ترفندهایی وجود دارد که هنگام جستجوی اقلام عالی برای پاشیدن در قفسه ها و فضاهای خود به خاطر می آوریم.

ظروف شیشه ای از چه چیزی ساخته می شوند؟

اولین کاری که ما هنگام شناسایی لوازم جانبی برای یک فضای خاص انجام می دهیم، اندازه گیری محدودیت های فضا است. اگر یک قفسه است، می بینیم که لوازم جانبی چقدر می تواند بلند باشد و اندازه عرض تقریبی را نیز تشخیص می دهیم. سپس معمولاً این اندازه‌ها را روی کاغذ کوچکی یادداشت می‌کنیم (یا آن را در یادداشت‌های تلفنمان نگه می‌داریم) و همیشه آن برگه را هنگام خرید با خود حمل می‌کنیم (معمولاً یک متر هم در کیفمان داریم) .

پس از شناسایی اندازه ها، دستورالعمل های بسیار ضعیفی را در مورد آنچه که به دنبال آن هستیم یادداشت می کنیم. این یادداشت‌ها معمولاً شامل اگر به دنبال چند آیتم بلند هستیم، شاید اگر به دنبال (خالی) تعداد آیتم‌های کوتاه/گشاد/رنگارنگ/خنثی هستیم، شاید چند رنگی که امیدواریم شامل شود، و غیره. دستورالعمل‌ها شکار را کمی کم‌تر می‌کنند، اما ما می‌خواهیم تاکید کنیم که هرگز فهرستی از اقلام دقیقی که به دنبال آن هستیم تهیه نمی‌کنیم، زیرا این شکار را بسیار چالش‌برانگیزتر و بسیار خسته‌کننده‌تر می‌کند.

این مطلب را هم بخوانید :   خرید رپورتاژ آگهی از تسمینو

ما به ندرت از لوازم دکور خانه گران قیمت استفاده می کنیم زیرا معمولاً مطمئن هستیم که می توانیم چیزهایی را که دوست داریم پیدا کنیم که مقرون به صرفه باشند. ما معمولاً از مکان‌های مقرون به صرفه مانند HomeGoods و Target خرید می‌کنیم، اما شانس زیادی داریم (و عاشق گزینه‌های مدرسه خرید ظروف شیشه ای دست سا قدیمی/یک نوع) در Goodwill یا فروشگاه‌های صرفه‌جویی محلی و فروش گاراژ هستیم.

ما عاشق یک قفسه شیک هستیم، اما واقعاً یک قفسه شیک را دوست داریم که داستانی در مورد صاحب خانه بگوید. سعی کنید مواردی را در دکوراسیون منزل خود بگنجانید که برای داستان شما، سفرهای شما، افراد مهم زندگی شما و غیره مهم هستند (مانند یادگاری لاک پشت کوچک کیسی از ماه عسل او!)

قیمت ظروف شیشه ای دست ساز رنگی

قبل از خرید، به اطراف خانه خود نگاه کنید و سعی کنید از وسایلی که از قبل دارید استفاده کنید. خیلی وقت‌ها ما وسایل را از اطراف خانه‌مان به مکان‌های جدیدی در خانه‌مان تغییر می‌دهیم و فوراً عشق جدیدی به این قطعات قدیمی پیدا می‌کنیم. سعی کنید از چیزهایی که دارید قبل از خرید جدید استفاده کنید.

این نکته بیشتر برای بعد از خرید اقلام خود و شروع به طراحی ظاهری است، اما ما فکر کردیم که دانستن این اطلاعات زمانی که در حال خرید/جستجوی آن چیزهای جدید خرید ظروف شیشه ای دست سا هستید ممکن است مفید باشد. یکی از مهم ترین نکات استایلی که ما استفاده می کنیم، ترکیب قطعات با ارتفاع های مختلف برای افزودن جذابیت و عمق بصری است. زمانی که خارج از فروشگاه هستید این را در نظر داشته باشید. لایه بندی اشیاء بلند با چیزهای متوسط ​​با چیزهای کوتاه مهم است… بنابراین سعی کنید اقلامی را با هر اندازه و شکلی بخرید <- شامل قاب! هرچه از نظر ارتفاع / شکل / بافت / رنگ یکنواخت (تا حدی) متنوع تر باشد، بهتر است.