برگزیده

هنگام انتخاب خدمات برتر چاپ و طراحی تبلیغات به این نکات حتما دقت کنید

چاپ پاکت تحریر 80 گرم ایرانی در ما در ۳ نوع زیر چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود:

چاپ سویشرت هودی مشکی

سفارش آنلاین کارت ویزیت سلفون براق

این نوع لیبل مرسوم ترین سری لیبل برای چاپ می باشد. چاپ لیبل سلفون براق دورصاف از کوچکترین سایز ۸٫۵x4.8 تا سایز ۳۴x4.8 سانتیمتر به صورت یک تکه امکان پذیر می باشد.
کارت ویزیت لمینت مخملی برجسته مربع ، مشابه نمونه کارت ویزیت باست با این تفاوت که در سایز مربع برش داده می شود که از قضا بسیار هم مورد استقبال قرار گرفته است.

جنس کارت ویزیت

ایده های تبلیغات انتخاباتی

چاپ کارت ویزیت با روکش سلفون جز ارزان ترین و البته پرطرفدار ترین کارت ویزیت های موجود در بازار کشور می باشد. چاپ کارت ویزیت سلفون براق از جمله این موارد می باشد. کارت ویزیت با روکش سلفون براق در دو مدل دورصاف ۸٫۵ در ۴٫۸ و دورگرد ۹ در ۶ موجود میباشد.
شما با مطالعه مزایای چاپ سربرگ به راحتی می توانید به اهمیت داشتن چاپ سربرگ برای سازمان خود پی ببرید و یک سربرگ زیبا و شیک برای سازمان خود طراحی و سپس چاپ بکنید. امیدوار هستم مقاله مزایای چاپ سربرگ برای شما مفید بوده و نهایت استفاده را از این مقاله برده باشید.

هزینه ریست : کاملا رایگان می باشد

چاپ روی تیشرت بچگانه در این مرکز به 3 صورت سفید اسپان و مشکی و سفید پنبه ای انجام می شود. تیشرت سفید اسپان از جمله تیشرت های بسیار زیبا برای نوزادان دلبند شما میباشد. شما همواره می توانید تصوی فرزندتان و یا شخصیت کارتنی مورد علاقه فرزندتان را به صورت تک سفارش دهید و با کمترین هزینه فرزند خودتان را غافلگیر کنید. چاپ روی تیشرت بچگانه بسیار شفاف و زنده خواهد شد. برای کسب اطلاعات می توانید را مطالعه بفرمایید.
در این مرحله پس از چاپ توسط پرینتر های جوهر افشان حاشیه های سفید طرح خودتان را برش بزنید به گونه ای که هیچ قسمت سفیدی از طرح باقی نماند. سعی کنید این کار را با یک قیچی بسیار تیز و نسبتا بزرگی استفاده بکنید چون این نوع لیبل ها به شدت قبل از چاپ ظریف و شکننده هستند.

هزینه چاپ عکس ۲۴x۳۰ بر اساس نوع کاغذ*

شاید برای هر کسی اهمیت وجود پرچم در داخل هر مکانی انقدر موضوع با اهمیت و ضروری نباشد. در صورتی که در هر کسب و کاری باید قبل از راه اندازی کسب و کار خود یک پرچم اختصاصی و سفارشی از طرح خودش چاپ بکند. اگر به دنبال راهی سریع، ساده و مقرون به صرفه برای متمایز کردن کسب و کار خود از سایرین هستید، پرچم های سفارشی همان چیزی است که دنبال آن می گیرید. برای جذب مشتری و معرفی برند و لوگوی سازمانی خود به دیگران پرچم یکی از بهترین روش معرفی برند خود به دیگران می باشد. وجود پرچم در سمینارها و نمایشگاه و بسیاری از مکان های مختلف یک امر ضرروی و حیاتی می باشد. چاپ پرچم تشریفات و یا پرچم رومیزی زیبا مطمئنا توجه مردم را به خود جلب خواهند کرد.
ناهار در بالا ی یک آسمان خراش شاید به خاطر احساسی که در بیننده بوجود می آورد به یاد ماندنی باشد – یک احساس عالی از مردانی که از یک وعده غذایی بعد از ظهر لذت می برند درحالیکه در معرض خطر هستند و هر لحظه ممکن است به کام مرگ بیفتند. تصویر باعث ایجاد احساس اضطراب در بیننده می شود و این به نوبه خود باعث می شود عکس به یادگاری بشود. چاپ عکس این مدل تصاویر و یا چاپ عکس روی شاسی قرار دادن این تصاویر به یادگار کردن و در ذهن افراد کمک می کند.

هزینه تیشرت بچگانه مشکی پنبه ای با چاپ A4*

ما سعی میکنیم در این مقاله آموزش چاپ تیشرت بصورت گام به گام بهمراه یکسری توضیحاتی را در این مورد برای شما بیان میکنیم و امیدوار هستیم با مطالعه یکسری گام های ساده به نکات لازم در این مورد برسید
کارت ویزیت لمینت مات ویزیتی به صورت ۱۱ روزکاری چاپ و ارائه میشود که در صورت آماده شدن قبل از موعد تحویل از روش های گوناگون به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
قطعا لیوان اکلیلی از لوکس ترین سری لیوان های مجموعه می باشد. اگر از نمای نزدیک به این لیوان های اکلیلی نگاهی بیندازید قطعا این لیوان ها شما را مجذوب خود خواهند کرد. بافت های اکلیلی ریز روی این سه رنگ لیوان اکلیلی جلوه فوق العاده ای به این لیوان ها بخشیده که هر بیننده ای را شیفته ی خود می کند.
جنس PVC لیبل متالایز از نوع لیبل نقره ای براق (متالایز) می باشد. سطح لیبل متالایز نقره ای براق می باشد و فاقد سفیدی است ولی در صورتی که بخواهید قسمتی از طرح سفید باشد و یا طرحتان دید بهتری روی لیبل متالایز نقره ای داشته باشد می توانید از فیلم سفید روی آن استفاده کنید. لیبل متالایز یک لیبل تمام صنعتی می باشد و در دمای بالا و پایین و همچنین حرارت مقاوم می باشد و نیز این لیبل مقاوم در برابر خش و آب می باشد و کاملا قابل شستشو می باشد.
بسیاری از شرکت‌های چاپ و تبلیغات به مشتریان خود در هنگام چاپ سربرگ و یا چاپ سربرگ تبلیغاتی خود هیچ نکات کلیدی در طراحی و موارد ضروری که باید در طراحی رعایت بشود را اصلا گوش زد نمی کنند. معمولا سربرگ هایی را چاپ می کنند که نمی توانند آن را درون پاکت قرار بدهند و برای شخصی پست بکنند.

مزایای آموزش ریست پرینتر T50 و یا P50 :

به امید طراحی زیبا در خصوص چاپ بروشور فوری و زیبا که همه این موارد را بالا که برای شما بیان شد مستلزم طراحی یک بروشور می باشد و باید در خصوص نحوه طراحی بروشور نیز نهایت دقت داشته باشید که همه آن مزایایی که بیان شد به مرحله ظهور برسد.

کارت ویزیت سلفون مات طلاکوب دورگرد ۹x6

کلیه پرچم های کشور ها و عموم پرچم های ایران با رنگ استاندارد و با ریشه زرد پرتقالی ارائه می شوند که جلوه خاصی به پرچم ها می بخشند.

لیست قیمت چاپ پازل A3 مستطیلی :

در طراحی لیوان کاغذی سعی کنید از چندین نفر و از چندین طرح های مختلف کمک بگیرید و طراحی نهایی خودتان را به چندین نفر نشان بدهید و از دیگران نظرخواهی بکنید تا به یک طراحی زیبا و نهایی برسید.

عرض هر رول پوستر : 105 سانتیمتر بدون محدودیت

کارت ویزیت طلاکارت لمینت مات

آموزش چاپ روی لیوان
اگر شما هم هنگام استفاده از کامپیوتر و موس دچار درد مچ دست می شوید قطعا پیشنهاد ما استفاده از پدموس طبی می باشد که باعث می شود.
رنگ ها همچنین تأثیر تعامل بر توانایی فرد در پیروی از دستورالعمل های ساده را افزایش می دهد. این یک مزیت بسیار قدرتمند است که نمی توان آن را نادیده گرفت.در نتیجه شما باید در انتخاب رنگ ها نهایت دقت را داشته باشید.
از این پازل به دلیل اینکه کوچکتر است و طبیعتا هزینه کمتری دارد بیشتر برای مصارف تبلیغاتی و شرکتی در تیراژ بالا استفاده و سفارش داده می شود هر چند که با این وجود هم مشابه سایر پازل های امکان سفارش این محصول نیز به صورت تکی یعنی حتی 1 عدد هم مقدور می باشد.
فضای مورد نیاز برای خلاصی برش: ۷ میلیمتر از ۴ طرف

درخواست شاسی یا پلکسی ۱۵x۲۰ برای عکس ها

شما برای مشاوره بهتر و تکمیل تر می توانید از تیم پشتیبانی چاپ نفیس کمک بگیرید امید است بتوانید یک انتخاب درستی داشته باشید. شما هم می توانید از نزدیک بعضی از این نمونه ها را ملاحظه و یا با پست ارسال بشود تا تصمیم دقیق تری داشته باشید. امیدوار هستیم مقاله کدام لیبل برای محصول ما مناسب است برای شما مفید بوده باشد و نهایت استفاده را از این مقاله کدام لیبل برای محصول ما مناسب است برده باشید.
ما در مقاله ایده تبلیغاتی برگزاری نمایشگاه سعی کردیم اصول تبیلغات نمایشگاهی که باید شما در برگزاری هر نمایشگاه رعایت بکنید برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم مقاله ایده تبلیغاتی برای برگزاری نمایشگاه برای شما مفید و سودمند باشد و بتوانید یک نمایشگاه بسیار قوی و پر ثمر داشته باشید.
راهنمای طراحی و قالب طراحی بروشور با سایز گسترده A3
این پازل دارای 20 تکه مقوا می باشد که درون قاب پازل امکان چیدمان دارد که به دلیل اینکه طرح شما به صورت کامل چاپ می شود و لبه های پازل ثابت است به عنوان قاب پازل شما به سادگی می توانید تکه های وسط پازل را پیدا و چیدمان کنید.
در خصوص سایز کارت ویزیت هم باید براساس اون سایزی که چاپخانه از شما می خواهد باید طراحی بکنید و حاشیه امنی هم که اشاره کرده است باید رعایت بکنید.
کلیه محصولات در این خانواده یعنی کارت ویزیت لمینت براق بر روی کاغذ گلاسه ۳۰۰ گرم مرغوب چاپ می شود و سپس با روکش لمینت براق پوشش داده میشود. که باعث می شود که کارت شما مقاومت فوق العاده ای پیدا کند و خم ، شکسته و یا پاره نشود.
ماگهای چاپیلوکس بهترین کیفیت رو در بین ماگهای چاپی داره
روش ششم: چینش بادکنک

هزینه پاکت A4 کرافت 80 گرم :

سربرگ A4 کارتی ۱۴۰ گرم

زمان های تحویل چاپ سابلیمیشن

طرح گربه دریانورد باب میل خاص پسندان

در ۴ ماه انتهای به سال به دلیل حجم بالای سفارشات تا چند روز تاخیر در زمان تحویل امری انکار ناپذیر می باشد.
پاکت A4 کارتی 140 گرم

چاپ تراکت سایز A6

یک پرچم با طراحی خوب می تواند پیام شما را فوراً به مخاطبان هدف شما برساند. در نظر بگیرید که پرچم‌های شما در کجا قرار می‌گیرند و مخاطبان شما چقدر دور خواهند بود. به عنوان مثال، اگر قصد دسترسی به مشتریانی که از کنار جاده عبور می کنند باید سفارش پرچم ساحلی بدهید که پرچم ها کنار مغازه قرار میگیرد و دید بسیار عالی از برند شما به مخاطبین ارائه می دهد. اگر افرادی را دارید که با پای پیاده از کنار کسب و کار شما عبور می کنند و یا در محل کسب و کار شما حاضر می شود می توانید جزئیات بیشتری را با فونت کوچکتر در چاپ پرچمتون استفاده بکنید. مهم است که به یاد داشته باشید که در طراحی پرچم نباید بیش از حد طرحتون را پیچیده بکنید. شرکت تولید کننده پرچم ها شما را در اندازه مناسب برای چاپ معمولا شما را راهنمایی میکنن. ما در ما همیشه سایز لوگویی را که برای چاپ برای ما ارسال میکنید سایزبندی و تنظیم میکنیم.
از ویژگی های بارز این کارت ویزیت امکان برجسته کردن کارت در عین استفاده از مقوا و روکش سلفون مخملی می باشد.
جنس های جدیدی در بازار وجود دارد یکسری روی چوب یا MDF چاپ میکنن یکسری روی فلزهای مختلف یکسری ها روی جنس های آینه ای که کاملا تصویر کاملا مشخص هست.
تایپوگرافی، تصاویر، استراتژی های توزیع و سایر مفاهیم مرتبط باید با پیام شما و ویژگی های خاص جمعیتی هدف شما مرتبط باشد. به نوعی با سلیقه مشتریانتان همخوانی داشته باشد. در این مقاله کمپین تبلیغاتی با تراکت سعی کردیم استراتژیک هایی که باید در طراحی و سپس چاپ آن انجام بدهید بطور شفاف و گام به گام برای شما بیان بکنیم.
معایبی که کاغذ لاستر مات دارد از ماندگاری زیاد بالایی برخوردار نیست و بیشتر بهتر است در آلبوم نگهداری بشود. این نوع کاغذ به دلیل اینکه کنتراست نور پایینی دارد برای عکس های بی کیفیت زیاد مناسب نیست زیرا جزئیات تصویر در این عکس به دلیل اینکه کنتراست نور پایینی دارد جزئیات بطور کامل در این نوع کاغذ بشدت پیدا می باشد.
چاپ روی لیوان طرح قلب به صورت سابلیمیشن حرارتی انجام میشود و باعث می شود که رنگ های به خورد لعاب سرامیک لیوان برود و این این امر سبب می شود که این روش چاپ ماندگاری بسیار بالایی به طرح شما روی لیوان بدهد.
ما در چاپ نفیس و در مقاله چگونه مشتریان خودمان را وفادار کنیم به دنبال این هستیم ابزارهایی که بتوانید شما مشتریان خودتان را متقاعد بکنید و امیدوار هستیم تا انتها مقاله چگونه مشتریان خودمان را وفادار کنیم را مطالعه بفرمایید.
شش: سعی کنید از فایل های خودتان خروجی PDF و یا JPEG بگیرید.

مشخصات چاپ تراکت تحریر ۸۰ گرم سایز A6 :

چاپ کارت ویزیت لمینت برجسته مخملی مربع با سرعت چاپ ۱۶ روزکاری عرضه می شود که به صورت آنلاین امکان ثبت سفارش آن روی وب سایت فراهم می باشد.
چاپ روی تیشرت روش های مختلفی و متنوعی دارد که هر کسی به راحتی می تواند هر کدام از این تجهیزات حداقلی را داشته باشد چاپ روی تیشرت انجام بدهد.
نوع پدموس: گرد
محصولات سویشرت – سفارش آنلاین انواع سویشرت به صورت آنلاین – چاپ نفیس
چاپ لیبل سلفون شیشه ای در ما در ۳ قالب و ساختار زیر در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود:
تیشرت سفید اسپان همواره از جمله مصرف ترین و پرفروش ترین سری های تیشرت قابل چاپ ما می باشد.

تیشرت طرح یلدا – یلدا مبارک

چاپ کارت ویزیت سلفون مخملی ۹x6 دورگرد