برگزیده

مشتریان احتمالی سئو خارجی

مشتریان احتمالی سئو خارجی

ابتدا باید درک کنید که مشتریان احتمالی شما چه کسانی هستند و احتمالا به دنبال چه چیزی هستند. اگر شما در حال حاضر نمی دانند که چشم انداز خود را, فکر کردن در مورد این است که یک جای خوب خرید رپورتاژ وبلاگی برای شروع, برای کسب و کار شما به طور کلی بلکه برای جستجوگرها.

 

از وجود شما می خواهید به درک:

 

چه نوع از چیزهایی که علاقه مند هستند?

چه مشکلاتی دارند?

از چه نوع زبانی برای توصیف کارهایی که انجام می دهند استفاده می کنند, ابزارهایی که استفاده می کنند, و غیره.?

چه کس دیگری در حال خرید چیزهایی از (این به این معنی رقبای خود را, اما همچنین می تواند به معنای مماسی, ابزار مرتبط – برای شرکت بازاریابی ایمیل, فکر می کنم دیگر ابزار بازاریابی شرکت)?

 

هنگامی که شما پاسخ این پرسش, شما باید اولیه “لیست دانه” از کلمات کلیدی ممکن است و دامنه برای کمک به شما ایده های کلمه کلیدی اضافی و برای قرار دادن برخی از حجم جستجو و رقابت معیارهای اطراف.

 

نگاهی به لیستی از راه های اصلی که چشم انداز و مشتریان خود را توصیف چه کار می کنید, و شروع به ورودی کسانی که به ابزار کلمه کلیدی مانند خود ابزار کلمه کلیدی گوگل و یا ابزار مانند حال بارگذاری نشان می دهد و یا کلمه کلیدی ابزار:

بهترین ابزار تحقیق کلمات کلیدی: ابزار کلمات کلیدی رایگان ورد استریم

 

شما می توانید یک لیست جامع تر از ابزار کلمه کلیدی زیر پیدا کنید, اما ایده اصلی این است که در این مرحله اولیه, شما می خواهید برای اجرای تعدادی از جستجو با انواع ابزار کلمه کلیدی مختلف. همچنین می توانید از ابزارهای کلمات کلیدی رقابتی مانند سم راش استفاده کنید تا ببینید رقبای شما برای چه شرایطی رتبه بندی می کنند. این ابزارها به هزاران نتیجه جستجوی مختلف نگاه می کنند و هر عبارت جستجو را که اخیرا رقیب شما را در گوگل رتبه بندی کرده اند به شما نشان می دهند. در اینجا چیزی است که سم راش برای بازار اتوماسیون بازاریابی نشان می دهد:

 

داده های کلید واژه سمروش

 

باز هم: این فقط چیزی نیست که شما به دنبال رقبا باشید. شما می توانید به ابزارهای مرتبط که برای ایده های محتوا به همان بازار می فروشند نگاه کنید و حتی به ناشران اصلی طاقچه ای که در مورد موضوع شما صحبت می کنند (و چشم انداز شما در حال خواندن است) نگاه کنید و ببینید این سایت ها برای چه نوع کلمات کلیدی رانندگی می کنند.

 

علاوه بر این, اگر شما یک سایت موجود, شما به احتمال زیاد گرفتن برخی از ترافیک از موتورهای جستجو در حال حاضر. اگر این مورد است, شما می توانید برخی از داده های کلمه کلیدی خود را برای کمک به شما را در درک که شرایط رانندگی ترافیک (و که شما ممکن است قادر به رتبه کمی بهتر برای) استفاده کنید.

 

متاسفانه گوگل اطلاعات زیادی را در مورد اینکه مردم به دنبال چه چیزی هستند برای تامین کنندگان تجزیه و تحلیل متوقف کرده است اما شما می توانید از سم راش (یا ابزارهای مشابه مانند اسپایفو) در سایت خود استفاده کنید تا شرایط رتبه بندی شده و حجم جستجوی تخمینی خود را درک کنید. گوگل همچنین کمی بیشتر از این داده ها را در رابط کنسول جستجوی گوگل رایگان خود در دسترس قرار می دهد (اگر حساب کاربری خود را راه اندازی نکرده اید این یک ابزار جستجوگرها بسیار ارزشمند برای کشف داده های پرس و جو جستجو و برای تشخیص مشکلات مختلف فنی جستجوگرها است – بیشتر در کنسول جستجوی گوگل در اینجا).

 

هنگامی که کنسول جستجوی گوگل راه اندازی شده است, شما می توانید به این لینک حرکت زمانی که وارد سیستم شوید و نمایش داده شد جستجو که در حال رانندگی ترافیک به سایت شما را ببینید:

اصول جستجوگرها: کنسول جستجوی گوگل بالا نمایش داده شد گزارش

 

اینها می توانند اصطلاحات خوبی برای تمرکز بر تبلیغ محتوای اضافی و پیوند داخلی در اطراف باشند (بعدا بیشتر در مورد هر یک از این موضوعات) و همچنین می توانند “کلمات کلیدی دانه ای” عالی باشند تا edu به شما کمک کنند ایده های عالی تری در مورد هدف قرار دهید.

 

هنگامی که شما زمان گرفته شده به درک چگونه چشم انداز خود را صحبت کنید و چه جستجو برای, در کلمات کلیدی رانندگی ترافیک به رقبای خود و سایت های مرتبط نگاه, و در شرایط رانندگی ترافیک به سایت خود نگاه, شما نیاز به کار به درک که شرایط شما امکان پذیر می تواند برای رتبه بندی و جایی که بهترین فرصت در واقع دروغ.

 

تعیین رقابت نسبی یک کلمه کلیدی می تواند یک کار نسبتا پیچیده باشد. در سطح بسیار بالا, شما نیاز به درک:

 

چگونه قابل اعتماد و معتبر دیگر کل سایت خواهد شد که رقابت برای رتبه بندی برای همان مدت هستند (به عبارت دیگر: چگونه بسیاری از لینک می کند کل سایت دریافت, و چگونه با کیفیت بالا, قابل اعتماد, و مربوط به کسانی که سایت های ارتباط هستند?)

چگونه به خوبی تراز وسط قرار دارد با کلمه کلیدی خود هستند (پاسخ بزرگ به سوال که جستجوگر را پیشنهاد می کنند)

چگونه محبوب و معتبر هر صفحه فردی که در نتیجه جستجو است (به عبارت دیگر: چگونه بسیاری از لینک صفحه خود را داشته باشد, و چگونه با کیفیت بالا, قابل اعتماد, و مربوط به کسانی که سایت های ارتباط هستند?)

 

شما می توانید عمیق تر به روند تعیین چگونگی کلمات کلیدی رقابتی در راهنمای عمیق بکلینکو یا با استفاده از فرمول شاخص رقابتی لری کیم بنیانگذار ورد استریم (نکته شماره 3) شیرجه بزنید.

این مطلب را هم بخوانید :   سرخ کن صنعتی

 

همچنین انواع مختلفی از ابزارهای مختلف (بیشتر پرداخت می شود) وجود دارد که نمرات دشواری کلمات کلیدی را نشان می دهد:

 

موز کلید واژه مشکل و ابزار تجزیه و تحلیل سرپ

ابزار دشواری کلمات کلیدی سمروش

سرپیک

کنیرانک

Colibri.io

سیپروفایلر

اولتیماتنیشفایندر

کلید واژه ابزار مشکل و جوی پیشرفته سبب

 

و اگرچه در طبیعت پیشرفتهتر است اما پست نیک ایوبنکس در مورد درک پتانسیل رتبه نگاه عمیقی به نه تنها درک بلکه ایجاد یک فرمول عملی برای تعیین رقابت کلمات کلیدی و احتمال واقعی سایت شما برای رتبه بندی برای یک اصطلاح دارد.

 

اگر شما به دنبال به شیرجه رفتن حتی عمیق تر به موضوع تحقیق کلمه کلیدی و هدف قرار دادن کلمات کلیدی, ما باید چندین منابع بزرگ در موضوع:

 

ورد استریم راهنمای بزرگ و ساده برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی است

موز یک راهنمای عالی در مورد این موضوع نیز دارد

راهنمای قطعی بکلینکو برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی نیز کامل و بسیار مفید است

 

اصول جستجوگرها قسمت 3: بهینه سازی در صفحه

 

هنگامی که شما لیست کلمات کلیدی خود را, گام بعدی در واقع کلمات کلیدی هدفمند خود را به محتوای سایت خود را پیاده سازی است. هر صفحه در سایت شما باید یک اصطلاح اصلی و یک “سبد” از اصطلاحات مرتبط را هدف قرار دهد. در اینجا یک صفحه بهینه سازی شده برای جستجوگرها در صفحه به نظر می رسد:

 

چک لیست قرار دادن کلمات کلیدی برای جستجوگرها در صفحه

 

در راهنمای کامل و بصری ما برای جستجوگرها در صفحه (با الگوها) بیشتر بیاموزید!)

 

بیایید نگاهی به چند مهم, عناصر اساسی در صفحه شما می خواهید به درک که شما فکر می کنم در مورد چگونه به درایو ترافیک موتور جستجو به وب سایت شما:

برچسب های عنوان

 

در حالی که گوگل در حال کار برای درک بهتر معنای واقعی یک صفحه و د تاکید (و حتی تنبیه) تهاجمی و دستکاری استفاده از کلمات کلیدی از جمله اصطلاح (و اصطلاحات مرتبط) است که شما می خواهید برای رتبه بندی در صفحات خود را هنوز هم ارزشمند است. و تنها محل تاثیر گذار ترین شما می توانید کلمه کلیدی خود را قرار دهید برچسب عنوان صفحه شما است.

 

برچسب عنوان عنوان اصلی صفحه شما نیست. تیتر شما در صفحه مشاهده کنید به طور معمول یک عنصر اچ 1 (یا احتمالا ساعت 2) اچ تی ام ال است. برچسب عنوان همان چیزی است که شما می توانید در بالای مرورگر خود مشاهده کنید و توسط کد منبع صفحه شما در یک متا تگ پر شده است:

مبانی جستجوگرها-برچسب عنوان در مقابل صفحه عنوان مثال

 

طول برچسب عنوانی که گوگل نشان می دهد متفاوت خواهد بود (براساس پیکسل است نه تعداد کاراکترها) اما به طور کلی 55-60 کاراکتر در اینجا قاعده خوبی است. اگر ممکن است شما می خواهید به کار در کلمه کلیدی اصلی خود را, و اگر شما می توانید این کار را در یک راه طبیعی و قانع کننده, اضافه کردن برخی آموزش عنوان نویسی جذاب از اصلاح مرتبط در اطراف این مدت و همچنین. هر چند به خاطر داشته باشید: برچسب عنوان اغلب همان چیزی است که یک جستجوگر در نتایج جستجو برای صفحه شما می بیند. این “تیتر” در نتایج جستجوی ارگانیک است, بنابراین شما همچنین می خواهید را به چگونه قابل کلیک برچسب عنوان خود را به حساب است.

توضیحات متا

 

در حالی که برچسب عنوان به طور موثر خود را جستجو لیست تیتر, توضیحات متا (یکی دیگر از عنصر متا متا است که می تواند در کد سایت خود را به روز, اما در صفحه واقعی خود را دیده نمی شود) به طور موثر سایت خود را اضافی کپی تبلیغ. گوگل برخی از مواردی را که در نتایج جستجو نمایش می دهد را در نظر می گیرد, بنابراین توضیحات متا شما ممکن است همیشه نشان داده نشود, اما اگر توضیحات قانع کننده ای از صفحه خود داشته باشید که باعث می شود افراد به احتمال زیاد کلیک کنند, شما می توانید ترافیک را تا حد زیادی افزایش دهید. (به یاد داشته باشید: نمایش در نتایج جستجو فقط اولین قدم است! شما هنوز هم باید جستجوگرها را وادار کنید که به سایت شما بیایند و سپس در واقع اقدامی را که می خواهید انجام دهید.)

 

در اینجا نمونه ای از توضیحات متا دنیای واقعی است که در نتایج جستجو نشان داده می شود:

 

مبانی جستجوگرها-مثال توضیحات متا

 

توضیحات متا برای گوگل تبلیغات حرفه ای ما شرح مختصری از ابزار است, با مزایای روشن و یک تماس به عمل — مانند کپی تبلیغات خوب!

محتوای بدن

 

محتوای واقعی صفحه شما البته بسیار مهم است. انواع مختلف صفحات “مشاغل” متفاوتی خواهند داشت-دارایی محتوای سنگ بنای شما که می خواهید افراد زیادی پیوند دهند باید بسیار متفاوت از محتوای پشتیبانی شما باشد که می خواهید اطمینان حاصل کنید که کاربران شما سریع پیدا می کنند و پاسخ می دهند. که گفت, گوگل شده است به طور فزاینده طرفدار انواع خاصی از محتوا, و به عنوان شما را ساخت هر یک از صفحات را در سایت خود, چند چیز به خاطر داشته باشید وجود دارد: