عمومی

قالب فروشگاهی وردپرس مخصوص طراحی سایت دیجی کالا

قالب‌های فروشگاهی وردپرس زیاد می‌باشد ولی یکی از سایت‌هایی که در زمینه قالب‌های فروشگاهی وردپرس کار می‌کند سایت ایران تمز می باشد. انتخاب بین قالب های فروشگاهی وردپرس سخت هست چرا که قالب های فروشگاهی زیادی وجود دارد که هر کدام به خودی خود قابلیت های مختلف را دارند. ایران تمز سایت قدیمی است که بهترین قالب های فروشگاهی را گلچین کرده و آماده خرید می باشد در ادامه بیشتر با قالب مناسب طراحی سایت دیجی کالا آشنا خواهید شد.

قالب های فروشگاهی چه خصوصیات مهمی دارد؟

از خصوصیاتی که دارد هماهنگ با ووکامرس بودن می باشد که عملیت های خرید فراهم می کند و سایت تبدیل به یک سایت فروشگاهی می کند. از دیگر مواردی که وجود دارد قالب فروشگاهی انعطاف پذیری مناسبی دارد به طور مثال صفحه اصلی قابل ویرایش با صفحه ساز می باشد.

قالب های فروشگاهی را می توانید از مخزن وردپرس هم دانلود نمایید اما قالب های ساده و ضعیف هستند اما قالب های حرفه ای فروشگاهی کاملا متفاوت هستند و قابلیت های حرفه ای دارند. قالب های فروشگاهی وردپرس که جزو برترین ها هستند زیاد می باشد اما بهترین قالب های فروشگاهی را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

ایران تمز قالب های فروشگاهی را به صورت فارسی سازی شده و راستچین شده برای دانلود میگذارد البته در نظر بگیرید فقط قالب های رایگان منتشر شده در مخزن وردپرس را رایگان ارائه می دهد و قالب های حرفه ای فروشگاهی را باید خریداری نمایید.

قالب فروشگاهی وودمارت جزو بهترین قالب های فروشگاهی

از بهترین قالب های می باشد که سایت ایران تمز این قالب پیشرفته را ارائه داده است و برای فروش می باشد. قالب وودمارت از قابلیت ها و انعطاف پذیری خوبی برخوردار است که به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.

این مطلب را هم بخوانید :   شومینه و آتشدان

https://rb.gy/amip85

https://bom.so/RzY7Ig

http://gg.gg/12offh