برگزیده

بهترین برنامه برای تولید محتوا با گوشی (موشن کده)

بهترین برنامه برای تولید محتوا با گوشی (موشن کده)

آیا از خود پرسیده اید که بهترین برنامه برای تولید محتوا با گوشی شما چیست؟ چقدر این سوال برای یک نویسنده یا تولید کننده محتوا مهم است؟ در این مقاله نه تنها بهترین اپلیکیشن برای تولید محتوا با گوشی شما را معرفی می کنیم، بلکه برخی از بهترین اپلیکیشن های تولید محتوا و ویرایش متن را نیز بررسی می کنیم. همانطور که می دانید امروزه اکثر کسب و کارها به دنبال نویسندگان حرفه ای هستند. هنر نویسندگی مستلزم آن است که نویسندگان طیف وسیعی از خلاقیت را از خود نشان دهند و بتوانند اطلاعات زیادی را به شیوه ای منطقی و بدون صرف زمان زیاد به مخاطب ارائه دهند.

اصول، قواعد، دستور زبان، ساختار، کلمات کلیدی و موارد مهم مانند سئو و غیره باید رعایت شود. با در دسترس بودن طیف گسترده ای از نرم افزارهای تخصصی و مدرن توسعه یافته توسط شرکت های پیشرو تلفن همراه، می توان به نویسندگان کمک کرد تا روند نوشتن را تسریع کنند. علاوه بر این، نویسندگان می توانند با انتخاب بهترین برنامه تولید محتوا با گوشی خود، افکار خود را سازماندهی کنند و بدون افت کیفیت محتوا، ویرایش را سریعتر انجام دهند. در زیر برخی از بهترین ابزارهای تولید محتوا وجود دارد

آموزش تولید محتوا با موبایل

در این دوره قصد داریم به اپلیکیشن هایی بپردازیم که با استفاده از آن ها می توانید با موبایل به تولید و ادیت محتوا بپردازید. امروزه تولید محتوا با موبایل یکی از موضوعات پرطرفدار و از روش های کسب درآمد و یا افزایش درآمد یک کسب و کار است که با استفاده از آن و ساخت محتوا موثر و مفید می تواند در افزایش فروش و رونق کسب و کار شما موثر باشد.

در دوره آموزش تولید محتوا با موبایل چگونگی کار با این نرم افزارها را خواهیم گفت. همانطور که گفتیم به دلیل اینکه افراد، زمان زیادی را با گوشی خود سپری می کنند تاثیر تولید محتوا با آن بیشتر است به همین دلیل اگر تمرکز خود را بر روی تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی بگذارید باعث رونق کسب و کار شما خواهد شد.

Prowritingaid و تولید محتوا برای متون تجاری

Prowritingaid یکی از اپلیکیشن های منحصر به فرد است که در راس بهترین برنامه تولید محتوا با گوشی قرار دارد. این برنامه رایگان هنگام نوشتن محتوای کپی و تبلیغاتی بسیار مفید است. محتوای منحصر به فرد ایجاد کنید در بین بهترین سایت های آموزش برنامه های گرافیک و تدوین می توان به سریع آسان، موشن کده، فرادرس، فرانش، گرافیستار، آریا تهران و کلیک سایت اشاره کرد.

، مفید و جالب در زمینه تجارت و تجارت یکی از امکانات این اپلیکیشن می باشد. با این برنامه دیگر نیازی به بررسی دستی کلمات اضافی و سایر خطاهای متن ندارید. در عوض، این برنامه با جستجوی تمام محتوا در چند ثانیه تمام کارها را برای شما انجام می دهد.
همچنین می توانید با استفاده از Prowritingaid لحن نوشته خود را بهبود ببخشید. شما همچنین می توانید از این برنامه کپی رایتینگ استفاده کنید.

Ginger تولید محتوا، ویرایش و تعامل

Ginger اپلیکیشنی مبتنی بر الگوریتم های پردازش زبان طبیعی است و در لیست بهترین برنامه های تولید محتوا با گوشی قرار گرفته است. الگوریتم های جینجر به این برنامه اجازه می دهد تا زمینه متن را تشخیص دهد و خطاها را در پیچیده ترین قسمت های متن تشخیص دهد. عملکرد تشخیص متن این برنامه نسبت به سایر برنامه های ویرایش بسیار بالاتر است. این برنامه در قالب یک اپلیکیشن موبایل چند پلتفرمی در دسترس است. این ویژگی این برنامه را به یکی از بهترین گزینه ها در بین برنامه های تولید محتوا برای اندروید و iOS تبدیل کرده است.
مزیت اصلی Ginger این است که به نمایه های رسانه های اجتماعی و صندوق ورودی جیمیل شما نیز متصل می شود. این مهم به شما امکان می دهد پست ها و ایمیل های رسانه های اجتماعی خود را با دقت بنویسید. در این برنامه همه چیز به طور همزمان با کمک یک سرویس کاربری تعبیه شده است که از طریق آن می توانید به راحتی محتوای خود را بدون ترس از کپی ایجاد کنید.
تولید محتوا از طریق تلفن

این مطلب را هم بخوانید :   محاسبه قیمت کارتن در کارخانه کارتن سازی

Scrivener

این برنامه شاید بهترین برنامه تولید محتوا با گوشی نباشد، اما یکی از پیشرفته ترین برنامه ها در بین پلتفرم های تولید محتوا است. اگرچه این برنامه ساختار پیچیده ای دارد، اما پس از یادگیری آن، می توانید بهترین محتوای خود را ایجاد کنید. با این برنامه می توانید مطالب خود را دسته بندی کنید، پیش نویس ایجاد کنید و نظرات و افکار خود را در این برنامه قرار دهید و بعداً این کار را انجام دهید. اساساً هر کاری که می توانید روی یک نوت بوک کاغذی انجام دهید در این برنامه موجود است. قابلیت های سریع تر، مقرون به صرفه تر و کارآمدتر این برنامه آن را به یکی از بهترین ها در زمینه تولید محتوای دیجیتال تبدیل کرده است Scrivener به شما کمک می کند مطالب و مقالات پیچیده ای مانند مقالات تحقیقاتی منحصر به فرد، محتوای درسی، پایان نامه های دکترا، پایان نامه های دانشگاهی یا حتی نوشتن یک کتاب بنویسید.

MS Notepad & Mac TextEdit و تولید محتوا در آیفون

بهترین نرم افزار برای تولید محتوا با گوشی های اپل چیست؟
MS Notepad و Mac TextEdit ابزارهای ایجاد محتوا برای کسانی هستند که نرم افزار ویرایش متن ساده و مختصر را به برنامه های پیچیده و گیج کننده ترجیح می دهند. این نرم افزارها به طور مستقل کار می کنند، از حالت آفلاین پشتیبانی می کنند و فضای هارد دیسک زیادی را اشغال نمی کنند.
MS Notepad و Mac TextEdit عملاً همان برنامه‌هایی هستند که با ویندوز و macOS سازگار هستند (نسخه اخیر همچنین توانایی کار با اسناد و فایل‌های MS Word یا OpenOffice را با فرمت بومی دارد). هدف اصلی هر دو محصول کمک به شما در وارد کردن، ویرایش و ذخیره متن است. با این حال، با Mac TextEdit می توانید تصاویر را باز کرده و تغییراتی در آنها ایجاد کنید. همچنین می توانید فایل های صوتی و تصویری را به محتوای خود اضافه کنید.

کانوا

Canva یک ویرایشگر عالی است که به شما کمک می کند فرآیند ویرایش و قالب بندی را به درستی انجام دهید. البته با این برنامه می توانید همزمان محتوای متنی و ویدیویی تولید کنید. آیا می خواهید رزومه بنویسید؟ نگران نباش. شما می توانید از بین ده ها قالب و ابزار آماده برای تولید محتوا برای دانش آموزان بهترین را انتخاب کنید. قالب‌های بی‌شماری Canva برای کارت‌های ویزیت، بنرها، فرم‌های تبلیغاتی و آرم‌ها به شما امکان می‌دهند محتوای خود را هر طور که می‌خواهید ایجاد کنید. این برنامه کاربرپسند و با کاربری آسان ممکن است بهترین برنامه برای تولید محتوا با گوشی شما باشد.
اگرچه این برنامه رایگان نیست، اما قطعا ارزش پرداخت برای آن را دارد. این برنامه ارزش پرداخت تنها چند دلار برای یک ابزار پیشرفته را دارد. با استفاده از این برنامه، شما در اصل یک طراح گرافیک گران قیمت را استخدام می کنید.

منبع: موشن کده https://motionkade.ir/