برگزیده

لیست قیمت الکتروموتور و و خرید آنلاین الکتروموتور

فروشگاه مانا موتور با عرضه و فروش اینترنتی انواع الکتروموتور، با برندهای مختلف چینی، ایرانی، کره ای، تایوانی، اروپایی و … با تنوع و کیفیت و قیمت مناسب، فضای مناسبی را برای صنعتگر ایرانی خلق نماید. با مشاهده قیمت ها در سایت ماناموتور به صورت لیست قیمت الکتروموتور و با فیلتر کردن مشخصات فنی می توانید به راحتی لیستی از الکتروموتورهای مورد نیاز خود را بیابید.

مشاوره فنی و خرید آنلاین انواع الکتروموتور

اگر میخواهید یک الکتروموتور خریداری کنید اما نمیدانید کدام یک از مدل های آن برای پروژه شما مناسب است، مانا موتور به شما در زمینه انتخاب و خرید مناسب ترین الکتروموتور کمک میکند. مشاوره فنی برای خرید الکتروموتور، مانند هر نوع کالای صنعتی دیگر، می تواند از تحمیل هزینه های خرید محصول و همچنین هزینه های مربوط به سعی و خطاهای اجتناب ناپذیر آن جلوگیری نماید.

مزیت مهم خرید اینترنتی محصولات صنعتی، از جمله الکتروموتور، آن است که می توانید با مقایسه مشخصات فنی و قیمت برندهای مختلف، بر حسب پروژه مد نظر و امکانات و محدودیت های آن، اقدام به خرید دقیقی داشته باشد. همچنین در صورت نیاز به اطلاعات کامل فنی محصول ، کاتالوگ برندهای مختلف بصورت ضمیمه در صفحه هر محصول بارگذاری می شوند.

خدمات مشتریان

سایت ماناموتور همواره سعی می‌کند که خدمات بهتری را به مشتریان عزیز ارائه کند. وجود برخی از خدمات در یک خرید اینترنتی الزامی است تا کاربر بتواند خرید خوبی را تجربه کنند. برخی از خدمات لازم برای یک سایت فروش اینترنتی عبارتند از:

  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • روش‌های گوناگون برای پرداخت
  • ارسال سریع مرسولات برای مشتری
  • امکان بازگرداندن کالا در صورت وجود مشکل

گارانتی محصولات الکتروموتور

دوباره باید اشاره کرد که از مزایای الکترو موتور ایرانی نسبت به موتورهای الکتریکی خارجی این است که محصولات ایرانی خدمات پس از فروش بسیار بهتری دارند. تمام الکتروموتورهای ایرانی در وبسایت ماناموتور با گارانتی رسمی به فروش می‌رسد. فروش تجهیزات صنعتی با گارانتی رسمی دو حسن بسیار بزرگ برای کاربران دارد. مورد اول این است که وجود کارت گارانتی رسمی همراه با محصول نشان می‌دهد که کالا دارای اصالت بوده و توسط شرکت سازنده تولید شده است.

مهر گارانتی محصولات

امکان دریافت خدمات از شرکت اصلی تولیدکننده، دومین فایده بزرگ خرید تجهیزات صنعتی با گارانتی رسمی است. با استفاده از کارت گارانتی می‌توانید خدماتی مثل تعمیر یا سرویس الکتروموتور را به صورت رایگان دریافت کنید.

این مطلب را هم بخوانید :   بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران

روش‌های گوناگون پرداخت

صنعتگران ایرانی می‌توانند از سایت ماناموتور موتورهای الکتریکی ایرانی و خارجی را با بهترین قیمت ممکن خریداری کرده و از راه‌های مختلفی مبلغ سفارش را پرداخت کنند. امکان پرداخت به صورت اینترنتی، کارت به کارت و با حواله بانکی در سایت ماناموتور قرار گرفته تا مشتریان عزیز دستی باز برای پرداخت سفارش خود داشته باشند.

ارسال مرسولات در سریع‌ترین زمان ممکن

سفارشات در سایت ماناموتور با روش‌های گوناگونی به آدرس مورد نظر مشتری فرستاده می‌شود. برای سفارشاتی که حجم کالا زیاد است، از باربری‌های مخصوص استفاده می‌شود تا کالا در سلامت کامل و در کمترین زمان به دست مشتری برسد پیک ، پست و تیپاکس از دیگر روش‌های ارسال کالا در سایت ماناموتور است. از دیگر خدمات ویژه سایت ماناموتور این است که می‌توان به صورت حضوری برای دریافت سفارش به دفتر ماناموتور مراجعه کرد. مشتریان عزیز با گرفتن وقت قبلی می‌توانند به صورت حضوری در دفتر ماناموتور برای دریافت سفارش حاضر شوند.

امکان مرجوعی سفارشات الکتروموتور

در برخی از موارد انگشت‌شمار ممکن است که سفارش دریافتی مشتری به دلیل حمل نادرست با مشکل مواجه شود. در صورت چنین شرایطی کاربران می‌توانند ظرف 48 ساعت موضوع را به پشتیبانی ماناموتور گزارش کنند تا کالا را بازگردانند.

ماناموتور پایان جستجوی شماست

ما در ماناموتور تلاش می کنیم که با حداکثر توان خود بهترین خرید را برای شما عزیزان رقم بزنیم و در مسیر خرید هم زمان را مدیریت کنیم و هم همراه مفیدی باشیم تا لذت خریدی آسان و مطمئن را بچشید.