منابع و ماخذ مقاله
سازمان همکاری اسلامی

منابع و ماخذ مقاله سازمان همکاری اسلامی

دانلود پایان نامه

……………………………………………………………….. 52
2-10-1-1 استفتائات مقام معظم رهبری در مورد رقص………………………………….. 52
2-10-1-2 استفتائات آیت‌الله سیستانی در مورد رقص……………………………………. 54
2-10-1-3 استفتائات آیت‌الله مکارم شیرازی در مورد رقص………………………………. 55
2-10-2 قمار……………………………………………………………………………….. 57
2-10-2-1 استفتائات مقام معظم رهبری در مورد قمار…………………………………… 57
2-10-2-2 استفتائات آیت‌الله سیستانی در مورد قمار…………………………………….. 58
2-10-2-3 استفتائات آیت‌الله مکارم شیرازی در مورد قمار……………………………….. 59
2-10-3 ورزش…………………………………………………………………………….. 61
2-10-3-1 استفتائات آیت‌الله سیستانی در مورد ورزش…………………………………… 61
2-10-4 موسیقی…………………………………………………………………………… 62
2-10-4-1 استفتائات مقام معظم رهبری در مورد موسیقی……………………………….. 62
2-10-5 مسابقات…………………………………………………………………………… 67
2-10-5-1 استفتائات آیت‌الله سیستانی در مورد مسابقات…………………………………. 67
2-11 کشورهای موفق در توسعه گردشگری حلال……………………………………….. 68
2-11-1 مالزی……………………………………………………………………………. 68
2-11-2 ترکیه……………………………………………………………………………. 70
2-11-2-1 تسهیلات اقامتی ترکیه………………………………………………………. 71
2-11-2-2 تسهیلات کنار دریای ترکیه…………………………………………………. 72
2-11-2-3 تسهیلات چشمه‌های آب معدنی ترکیه……………………………………… 72
2-11-3 امارات متحده عربی…………………………………………………………….. 73
2-11-4 سنگاپور…………………………………………………………………………. 74
2-11-5 عربستان سعودی……………………………………………………………….. 75
2-12 پیشینه تحقیق………………………………………………………………………………. 76
2-13 مدل توصیفی پیشنهادی اولیه………………………………………………………………. 77
2-14 خلاصه فصل دوم……………………………………………………………………………. 78
فصل سوم: روش پژوهش
مقدمه………………………………………………………………………………………………. 81
3-1 روش پژوهش…………………………………………………………………………………. 81
3-2 جامعه پژوهش………………………………………………………………………………… 81
3-3 قلمرو زمانی…………………………………………………………………………………… 82
3-4 قلمرو مکانی………………………………………………………………………………….. 82
3-5 تعیین حجم نمونه آماری و روش نمونه‌گیری………………………………………………….82
3-6 روش و ابزار گردآوری اطلاعات……………………………………………………………….. 83
3-7 پرسشنامه…………………………………………………………………………………….. 83
3-7-1 روایی پرسشنامه…………………………………………………………………. 84
3-7-2 پایایی پرسشنامه………………………………………………………………… 85
3-7-3 مقیاس پرسشنامه……………………………………………………………….. 86
3-8 روش تجزیه و تحلیل داده‌ها…………………………………………………………………. 86
3-8-1 آمار توصیفی……………………………………………………………………. 87
3-8-2 تحلیل داده‌ها…………………………………………………………………… 87
3-9 خلاصه فصل سوم…………………………………………………………………………… 89
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده‌ها
مقدمه……………………………………………………………………………………………. 92
4-1 یافته‌های مربوط به پرسشنامه خبرگان……………………………………………………. 92
4-1-1 یافته‌های توصیفی جمعیت‌شناختی مربوط به پرسشنامه خبرگان …………… 92
4-1-2 تحلیل داده‌های مربوط به سؤالات پرسشنامه‌ی خبرگان ………………………94
4-1-2-1 آزمون دوجمله‌ای مربوط به پرسشنامه‌ی خبرگان…………………………. 94
4-1-2-2 آزمون فریدمن یا رتبه‌بندی میانگین مربوط به پرسشنامه‌ی خبرگان……… 98
4-2 یافته‌های مربوط به پرسشنامه گردشگران…………………………………………………. 104
4-2-1 یافته‌های توصیفی جمعیت‌شناختی مربوط به پرسشنامه گردشگران………… 104
4-2-2 تحلیل داده‌های مربوط به پرسش‌های پرسشنامه‌ی گردشگران………………………… 107
4-2-2-1 آزمون T مربوط به پرسشنامه گردشگران……………………………….. 107
4-2-2-2 آزمون فریدمن مربوط به پرسشنامه گردشگران…………………………. 110
4-3 خلاصه فصل چهارم……………………………………………………………………… 115
فصل پنجم: بحث و نتیجه‌گیری
مقدمه………………………………………………………………………………………… 119
5-1 بحث و نتیجه‌گیری………………………………………………………………………119
5-2 پیشنهادات و راهکارهای کاربردی……………………………………………………… 124

مطلب مرتبط :   منبع پایان نامه درمورد جامعه اسلامی

اینجا فقط تکه های از پایان نامه به صورت رندم (تصادفی) درج می شود که هنگام انتقال از فایل ورد ممکن است باعث به هم ریختگی شود و یا عکس ها ، نمودار ها و جداول درج نشوند.

برای دانلود متن کامل پایان نامه ، مقاله ، تحقیق ، پروژه ، پروپوزال ،سمینار مقطع کارشناسی ، ارشد و دکتری در موضوعات مختلف با فرمت ورد می توانید به سایت  77u.ir  مراجعه نمایید

رشته مدیریت همه موضوعات و گرایش ها : صنعتی ، دولتی ، MBA ، مالی ، بازاریابی (تبلیغات – برند – مصرف کننده -مشتری ،نظام کیفیت فراگیر ، بازرگانی بین الملل ، صادرات و واردات ، اجرایی ، کارآفرینی ، بیمه ، تحول ، فناوری اطلاعات ، مدیریت دانش ،استراتژیک ، سیستم های اطلاعاتی ، مدیریت منابع انسانی و افزایش بهره وری کارکنان سازمان

در این سایت مجموعه بسیار بزرگی از مقالات و پایان نامه ها با منابع و ماخذ کامل درج شده که قسمتی از آنها به صورت رایگان و بقیه برای فروش و دانلود درج شده اند

5-3 محدودیت‌های پژوهش………………………………………………………………… 125
5-4 پیشنهادات به سایر محققین…………………………………………………………… 126
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول (2-1): تعاریف گردشگری اسلامی ارائه شده توسط هندرسون …………………………………… 18
جدول (2-2): ده کشور نخست جهان در جذب گردشگران مسلمان …………………………………… 21
جدول (2-3): مثال‌هایی از استانداردها و اصول جهانی حلال …………………………………………. 47
جدول (3-1) بررسی پایایی پرسشنامه خبرگان ………………………………………………………… 85
جدول (3-2) بررسی پایایی پرسشنامه گردشگران …………………………………………………….. 86
جدول (4-1) آزمون دوجمله‌ای مربوط به پرسشنامه‌ی خبرگان…………………………………………. 95
جدول (4-2) کیفیت انجام آزمون فریدمن مربوط به پرسشنامه خبرگان ………………………………. 98
جدول (4-3) آزمون فریدمن مربوط به پرسشنامه خبرگان………………………………………………. 98
جدول (4-4) رتبه بندی میانگین ها، مرتب شده بر اساس رتبه (بیشترین به کمترین) ……………….. 100
جدول (4-5) کیفیت انجام آزمون تعقیبی فریدمن اول مربوط به پرسشنامه خبرگان………………….. 102
جدول (4-6) آزمون تعقیبی فریدمن اول مربوط به پرسشنامه خبرگان ……………………………… 102
جدول (4-7) کیفیت انجام آزمون تعقیبی فریدمن دوم مربوط به پرسشنامه خبرگان ………………… 102
جدول (4-8) آزمون تعقیبی فریدمن دوم مربوط به پرسشنامه خبرگان ……………………………… 103
جدول (4-9) گروه‌بندی مؤلفه‌های مربوط به پرسشنامه خبرگان به ترتیب اولویت ………………….. 103
جدول (4-10) آزمون‌ T مربوط به پرسشنامه گردشگران ……………………………………………… 107
جدول (4-11) آزمون T مرتب شده بر اساس آماره T مربوط به پرسشنامه گردشگران………………… 108
جدول (4-12) کیفیت انجام آزمون فریدمن مربوط به پرسشنامه گردشگران …………………………. 110
جدول (4-13) آزمون فریدمن مربوط به پرسشنامه گردشگران ……………………………………….. 110
جدول (4-14) آزمون فریدمن با سؤالات مرتب شده مربوط به پرسشنامه گردشگران ……………………. 111
جدول (4-15) کیفیت انجام آزمون تعقیبی فریدمن اول مربوط به پرسشنامه گردشگران ……………….. 112
جدول (4-16) آزمون تعقیبی فریدمن اول مربوط به پرسشنامه گردشگران………………………………. 112
جدول (4-17) کیفیت انجام آزمون تعقیبی فریدمن دوم مربوط به پرسشنامه گردشگران……………….. 112
جدول (4-18) آزمون تعقیبی فریدمن دوم مربوط به پرسشنامه گردشگران …………………………….. 113
جدول (4-19) کیفیت انجام آزمون تعقیبی فریدمن سوم مربوط به پرسشنامه گردشگران ……………… 113
جدول (4-20) آزمون تعقیبی فریدمن سوم مربوط به پرسشنامه گردشگران ……………………………. 113
جدول (4-21) کیفیت انجام آزمون تعقیبی فریدمن چهارم مربوط به پرسشنامه گردشگران ……………. 113
جدول (4-22) آزمون تعقیبی فریدمن چهارم مربوط به پرسشنامه گردشگران ……………………………114
جدول (4-23)کیفیت انجام آزمون تعقیبی فریدمن پنجم مربوط به پرسشنامه گردشگران ……………… 114
جدول (4-24) آزمون تعقیبی فریدمن پنجم مربوط به پرسشنامه گردشگران …………………………… 114
جدول (4-25) اولویت‌بندی سؤالات بر اساس آزمون‌های تعقیبی فریدمن مربوط به پرسشنامه گردشگران………. 115
جدول (5-1) مؤلفه‌های گردشگری حلال در بخش عرضه به ترتیب اولویت………………………………. 122
جدول (5-2) مؤلفه‌های بااهمیت گردشگری حلال از نظر گردشگران ورودی مسلمان به ترتیب اهمیت … 123
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
نمودار (2-1): تعداد گردشگران ورودی و میزان درآمد حاصل از گردشگری در کشورهای سازمان همکاری اسلامی …………22
نمودار (2-2): ده کشور اول سازمان همکاری اسلامی از لحاظ تعداد گردشگران ورودی (2011) …………………………… 23
نمودار (2-3) ده کشور اول سازمان همکاری اسلامی از لحاظ میزان درآمد گردشگری (میلیون دلار) ………………………. 24
نمودار(2-4): میزان درآمدهای گردشگری به ازای هر گردشگر ورودی در کشورهای عضو همکاری اسلامی در سال 2011…. 25
نمودار (2-5): میزان هزینه‌کرد گردشگران مسلمان در مقایسه با گردشگران آمریکا، فرانسه و چین…………………………. 27
نمودار (4-1) وضعیت نمونه خبرگان بر اساس جنسیت………………………………………………………………………. 92
نمودار (4-2) وضعیت نمونه‌ی خبرگان بر اساس تحصیلات ……………………………………………………………………93
نمودار (4-3) وضعیت نمونه‌ی خبرگان بر اساس سن ………………………………………………………………………… 93
نمودار (4-4) وضعیت نمونه‌ی خبرگان بر اساس تخصص ……………………………………………………………………. 94

نمودار (4-5) وضعیت نمونه گردشگران بر اساس جنسیت…………………………………………………………………… 105
نمودار (4-6) وضعیت نمونه گردشگران بر اساس تحصیلات ………………………………………………………………… 105
نمودار (4-7) وضعیت نمونه گردشگران بر اساس سن ………………………………………………………………………. 106
نمودار (4-8) وضعیت نمونه گردشگران بر اساس ملیت……………………………………………………………………… 106
فهرست شکل‌ها
عنوان صفحه
شکل (1-1): مدل بازیگران اصلی صنعت گردشگری ……………………………………………………………… 6
شکل (1-2): مراحل کلی انجام پژوهش ……………………………………………………………………………. 10
شکل (2-1) مدل بازیگران اصلی صنعت جهانی گردشگری هادسون……………………………………………….. 28
شکل (2-2): نیازهای هتل‌های شریعت محور ……………………………………………………………………… 35
شکل (2-3): ویژگی‌های هتل شریعت محور ………………………………………………………………………. 38
شکل (2-4): دسته‌بندی سرمایه‌گذاری‌های مهمان‌نوازی بر اساس مشخصات مشتری ………………………….. 72
شکل (2-5): مدل توصیفی مقدماتی اجزای گردشگری حلال در بخش عرضه ……………………………………. 78
شکل (5-1 ) مدل توصیفی اجزای گردشگری حلال در بخش عرضه ………………………………………………121
فصل اول
کلیات پژوهش
مقدمه
امروزه به دلیل جمعیت بسیار زیاد مسلمانان جهان و همچنین تمایل این افراد برای گردشگری با رعایت موازین اسلامی گردشگری حلال رونق بسیاری پیدا کرده است. تا جایی که حتی کشورهای غیر اسلامی نظیر ایتالیا و روسیه نیز در زمینه‌ی این نوع از گردشگری برنامه‌ریزی‌های بسیاری انجام داده‌اند. مسأله‌ی حلال در بیشتر صنایع امروزی از قبیل مواد غذایی، مواد آرایشی، حمل و نقل و غیره نفوذ کرده است. صنعت گردشگری نیز می‌تواند با رعایت پاره‌ای از قوانین شرعی اسلام بازار بزرگ مسلمانان جهان را جذب کند. پس از حوادث یازدهم سپتامبر و مسائل ناشی از آن بیشتر مسلمانان دنیا گرایش به سفر به سمت کشورهای اسلامی دیگر پیدا کردند. از آن‌جایی که ایران کشوری اسلامی است و قوانین آن مطابق با موازین دینی اسلام است، می توان گردشگری حلال را در این کشور با سهولت بیشتری رونق داد.
در فصل اول ابتدا به طرح مسأله و ضرورت و اهمیت آن پرداخته می‌شود و سپس پرسش‌ها، اهداف، فرضیات، متغیرها و روش پژوهش آورده می‌شود. در نهایت پس از بیان محدودیت‌های پژوهش واژگان پرکاربرد پژوهش تعریف می‌شوند.
1-1 طرح

مطلب مرتبط :   مقاله درباره سازمان بین المللی کار

دیدگاهتان را بنویسید

بستن منو